Subota, 27. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Trgovci uvode mirise koji vas tjeraju da trošite više!

StoreIntAmsd2
Preuzmite sliku

Brojni su marketinški trikovi koji kupce tjeraju da troše što više, ali jeste li znali na potrošnju ima uticaj i mirisa u prodavnici ?

StoreIntAmsd2Bliži se sezona praznika, a njoj se sigurno najviše raduju trgovci kojima će praznici, kao i svake godine, donijeti znatno povećanje prodaje i prihoda. A kako bi prihodi bili što veći, trgovci se koriste brojnim marketinškim trikovima. Jedan od njih su i mirisi koji kupce tjeraju da više troše. Novo marketinško istraživanje pokazalo je da na povećanje potrošnje u trgovinama najviše utiču jednostavni mirisi, piše WSU.

Švicarski marketinški stručnjaci Andreas Herrman i Manja Zidansek sa Sveučilišta St. Gallen razvili su dva mirisa – jednostavan miris naranče i miris zelenog čaja s bosiljkom. Tokom 18 dana posmatrali su ponašanje više od 400 kupaca u jednom trgovačkom centru u situacijama kada bi u trgovinu pustili neki od navedenih mirisa.

Rezultati su pokazali da je stotinjak osoba, koji su kupovali kada je u trgovini bio prisutan jednostavan miris naranče, trošilo u prosjeku 20 % više.

‘Većina ljudi procesuira taj miris na podsvjesnoj razini, ali on svejedno ima uticaj na njihovo ponašanje’, kažu stručnjaci.

Tuzlanski.ba / Dnevnik.hr

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: