Brojni su marketinški trikovi koji kupce tjeraju da troše što više, ali jeste li znali na potrošnju ima uticaj i mirisa u prodavnici ?
Bliži se sezona praznika, a njoj se sigurno najviše raduju trgovci kojima će praznici, kao i svake godine, donijeti znatno povećanje prodaje i prihoda. A kako bi prihodi bili što veći, trgovci se koriste brojnim marketinškim trikovima. Jedan od njih su i mirisi koji kupce tjeraju da više troše. Novo marketinško istraživanje pokazalo je da na povećanje potrošnje u trgovinama najviše utiču jednostavni mirisi, piše WSU.
Švicarski marketinški stručnjaci Andreas Herrman i Manja Zidansek sa Sveučilišta St. Gallen razvili su dva mirisa – jednostavan miris naranče i miris zelenog čaja s bosiljkom. Tokom 18 dana posmatrali su ponašanje više od 400 kupaca u jednom trgovačkom centru u situacijama kada bi u trgovinu pustili neki od navedenih mirisa.
Rezultati su pokazali da je stotinjak osoba, koji su kupovali kada je u trgovini bio prisutan jednostavan miris naranče, trošilo u prosjeku 20 % više.
‘Većina ljudi procesuira taj miris na podsvjesnoj razini, ali on svejedno ima uticaj na njihovo ponašanje’, kažu stručnjaci.
Tuzlanski.ba / Dnevnik.hr