Federalno Ministarstvo trgovine
Nastavljeno zaključavanje cijena u FBiH: Pogledajte 50 proizvoda koji su na listi
Treći krug projekta Federalnog ministarstva trgovine, Udruženja poslodavaca, potrošača i sindikata počinje danas, 20.06. i traje naredna tri mjeseca. Nakon uspješno provedene akcije u trajanju od šest mjeseci u okviru koje je potrošačima om...
Web aplikacija za praćenje cijena goriva trenutno nije dostupna
Zbog tehničkih poteškoća web aplikacija Federalnog ministarstva trgovine, www.eopc.fmt.gov.ba trenutno nije dostupna za upotrebu. ''Kako se radi o zastarjelom sistemu Federalno ministarstvo trgovine odlučilo se za nabavku novog softvera i...
Niže cijene naftnih derivata u FBiH
Prosječne maloprodajne cijene naftnih derivata u Federaciji BiH, koje su benzinske pumpe dostavile Federalnom ministarstvu trgovine za danas u odnosu na 15. novembar niže su za 0,07 maraka po litru za benzin, odnosno 0,17 maraka po litru z...
Ministarstvo trgovine FBiH primilo zahtjeve za povećanje cijene goriva
Nakon što su porasle cijene nafte na svjetskim tržištima poslije dogovora Organizacije zemalja izvoznica nafte (OPEC) i njenih partnera da produže postojeći sporazum o smanjenju proizvodnje nafte za dodatnih mjesec dana, u protekla dva dana...
Ministarstvo trgovine FBiH: Cijena goriva realno bi trebala biti ispod dvije marke
Do danas je u Ministarstvo trgovine FBiH stiglo više od 200 zahtjeva za promjenom cijena goriva Federalno ministarstvo trgovine do sada je primilo je više od 200 obavijesti o promjeni cijena naftnih derivata i sve obavijesti se odnose na sn...
Uticaj koronavirusa: Od sutra pad cijena goriva u BiH, najveći u posljednjih 30 godina
Federalno ministarstvo trgovine primilo je danas više od 200 obavjesti o promjeni cijena nafte i sve se odnose na sniženje cijena. To znači da će od sutra u BiH građani moći natočiti jeftinije gorivo i do 25 feninga. Kako je za Klix.ba potv...
Trgovci u BiH ne smiju naplaćivati vrećice sa logotipom
Ambalaža, omot ili vrećica, koja se koristi za pakiranje ili nošenje kupljenih proizvoda s vidljivim nazivom odnosno logotipom proizvođača ili trgovca smatra se reklamnim sredstvom, koje trgovac ne smije dodatno naplaćivati kupcu, rečeno je...