Foto: Tuzlanski.ba

Novi reprezentativac Bosne i Hercegovine, Dženis Burnić (25), odigrao je dvije jako dobre sezone u 2. Bundesligi, a pored fudbala Dženis ima i privatni biznis.

Naime, Burnić je 2023. godine osnovao modni brend Ressue.

Brend ima online Shop, a za sebe kažu da su brend koji karakterizira udobnost, samoizražavanje i nezaboravni dizajn.

Ressue je izvedenica francuske riječi “ressuscite” i znači “uskrsnuti” ili “oživjeti”.

Zaista pohvalno da se Dženis sa 24 godine odlučio pokrenuti privatni biznis i to u modnim vodama. Slično je uradio i Miralem Pjanić koji je vlasnik modnog brenda “Ricch Paris”.

Većina drugih bh. fudbalera se odluči investirati u ugostiteljstvo i nekretnine.

“Kako se osjećam? Prelijepo, sve je nekako pomiješano – ponos, sreća, nestrpljivost… Jedva čekam da dođem na okupljanje, da izađem na teren i čujem našu himnu. Pričao sam, naravno, sa trenerom Bajramovićem o svemu. I on je znao koliko sam naporno radio kako bih skrenuo pažnju na sebe“, nedavno je govorio Burnić o pozivu za BiH za Reprezentacija.ba.

Dženis Burnić je ove sezone odigrao 30 utakmica za Karlsruher, a postigao je dva gola i dodao dvije asistencije.

Njegov tim je završio na petom mjestu 2. Bundeslige.

Burnić je dijete Dortmunda, a još je igrao za Stuttgart, Dynamo Dresden i Heidenheim.

Defanzivni veznjak je prošao sve omladinske selekcije Njemačke.

Priliku za debi u dresu BiH imat će 3. ili 9. juna kada Zmajevi gostuju Engleskoj i Italiji.