Velika promjena stiže na popularnu platformu? Iz TikToka potvrdili da je testiranje počelo
Foto: Tuzlanski.ba

S formatom kratkih videozapisa TikTok je osvojio internet i natjerao najveće digitalne platforme s milijardama korisnika na prilagodbu.

S vremenom je tako Instagram predstavio Reels, a YouTube Shorts, kako bi privukli korisnike željne kratkih videa, koji već nakon 15-30 sekundi skrolaju po ekranima u potrazi za novim i zanimljivijim sadržajem, piše Tech Crunch

Dok je na početku trajanje jednog TikTok videa bilo ograničeno samo na 15 sekundi, ova je platforma s vremenom uvela neke promjene kako bi privukla još veći broj korisnika pa je tako s vremenom ograničenje trajanja snimke raslo s 15 sekundi na minutu, pa zatim na 3 minute, te na 10 minuta. No TikTok nije stao niti na tome, te su počeli eksperimentirati i s dužim videozapisima. Prvo je početkom godine objavljeno kako je kompanija određenom dijelu korisnika omogućila upload videa u trajanju od pola sata, a sada su počeli eksperimentirati i s uploadom videa u trajanju od čak sat vremena.

Videozapisi bi mogli trajati čak sat vremena

Da traju testovi videa od 60 minuta iz TikToka su potvrdili novinarima Tech Crunchea. Iz kineske firme naglašavaju kako je ova opcija dostupna samo određenim korisnicima te da je nemaju namjeru tako skoro proširiti na veći broj osoba. Mogućnost objave dužih videa, prema ekipi iz TikToka, korisnicima će omogućiti veću fleksibilnost, ali i mogućnost eksperimentiranja s različitom vrstom sadržaja. Ono što nisu spomenuli, a to je svima jasno, jest da s ovom opcijom direktno napadaju najjačeg igrača na tržištu online videa, YouTube. Iz TikToka se tako nadaju da će kreatori koji inače objavljuju duže videozapise, umjesto na YouTubeu kao do sada, sadržaj objavljivati i na njihovoj platformi.

Također, produženje maksimalnog trajanja videa otvara još neke mogućnosti za novu vrstu sadržaja poput cijelih epizoda televizijskih emisija, serije i slično. Npr. neke televizijske mreže znaju postaviti prvu epizodu nove serije besplatno na YouTube kako bi privukli korisnike pa nije teško zamisliti da bi se na isti potez mogli odlučiti i na TikToku, ako jednom ta platforma zaista poveća maksimalno trajanje videa na jedan sat.

Ipak, tek treba vidjeti kako će kreatori reagirati na ovaj novitet iz TikToka te kada će se, odnosno hoće li se uopće kompanija odlučiti na otvaranje ove opcije za sve korisnike te platforme, prenosi zimo.hr