Subota, 15. Juna 2024.
Tuzlanski.ba logo

Supermarket upozorava kupce o proizvođačima koji smanjuju količine a ostavljaju iste cijene

Preuzmite sliku

Francuski lanac supermarketa Carrefour dodao je upozorenja o cijenama prehrambenih proizvoda kako bi izvršio pritisak na proizvođače.

Upozorenja su već postavljena na 26. proizvoda koji su smanjili količine, ali koštaju više unatoč smanjenju cijena sirovina, navodi Reuters.

Svi dolaze s istom oznakom: “Ovom proizvodu smanjen je volumen ili težina, a stvarna cijena dobavljača porasla.”

Carrefour je rekao da se boca Lipton Ice Tea bez šećera i okusa breskve, koju proizvodi PepsiCo, smanjila s 1,5 litara na 1,25 litara. U međuvremenu je došlo do povećanja cijene litra za 40 posto.  Ovo je primjer onoga što je postalo poznato kao ”Šrinkflacija”. 

  • Podsjećamo, šrinkflacija (eng. shrinkflation) predstavlja smanjenje gramaže ili količine proizvoda u pakovanju, a da se ne promijeni njena cijena.

    “Očito je da je cilj stigmatiziranja ovih proizvoda reći proizvođačima da preispitaju svoju politiku cijena”, rekao je Stefen Bompais, Carrefourov direktor komunikacija s klijentima, prenosi Tuzlanski.ba.

    Potez dodavanja takvih oznaka dolazi prije pregovora o ugovorima s velikim markama, koji bi uskoro trebali započeti. Ti bi razgovori trebali završiti 15. oktobra, naveo je Reuters.

    Glasnogovornik Carrefoura rekao je Reutersu da je kompanija uložila “usklađene napore kako bi kompenzirala povećane troškove povećanjem učinkovitosti što je više moguće.”

    Kompanija je također rekla da je “samo prenijela troškove koje sami nismo mogli apsorbirati u obliku povećanja cijena na naše kupce.”

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje