Utorak, 30. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Nova evropska regulativa stupa na snagu: Koje su to nove promjene na Facebooku i Instagramu

Preuzmite sliku

Kako bi poslovali u skladu s Aktom o digitalnim tržištima, tehnološke kompanije moraju uvesti neke manje, ali i veće promjene.

Nova evropska regulativa koja uskoro stupa na snagu značajno će uticati na način na koji koristimo brojne online usluge, od trgovina aplikacija pa do društvenih mreža. Prošle sedmice su i iz Mete objavili kako i korisnike Facebooka i Instagrama uskoro očekuju neki noviteti. Kako je riječ o europskoj regulativi, ne radi se o globalnim promjenama, već o promjenama koje će stupiti na snagu samo u zemljama EU, Evropskog gospodarskog prostora (EEA) i Švicarske.

Korisnici ovih društvenih mreža uskoro bi trebali primiti obavijesti u kojima će imati priliku odabrati hoće li i dalje nastaviti dijeliti informacije između Metinih servisa.

Tako će korisnici koji su već odlučili da će povezati svoje račune Facebook i Instagrama moći nastaviti s takvim načinom povezanog korištenja ili će promijeniti tu praksu i odvojeno koristiti ove račune, tako da se informacije više neće dijeliti između Facebooka i Instagrama.

Promjene očekuju i korisnike Messengera koji će moći odlučiti žele li nastaviti koristiti Messenger i svoj profil na Facebooku kao i do sada ili žele stvoriti novi i odvojeni profil na Messengeru koji neće biti povezan s njihovim profilom na Fejsu, a oni će i dalje imati pristup najvažnijim opcijama Messengera poput razmjene poruka, glasovnih i videopoziva.

I korisnici Facebook Marketplacea sada će moći odabrati žele li pri korištenju Facebookove online trgovine koristiti svoje informacije s postojećeg profila te društvene mreže ili ne. Za korisnike koji će i dalje koristiti te informacije ništa se neće promijeniti, dok će oni koji više ne žele koristiti svoje podatke s Fejsa i dalje moći kupovati i prodavati stvari putem te platforme, no umjesto putem Messengera komunikacija će se vršiti putem maila.

Meta će sličnu taktiku primijeniti i za svoju gamersku platformu pa ako želite koristiti Facebook Gaming s postojećim profilom na Fejsu ništa se neće promijeniti, no ako je želite koristiti bez korištenja vašeg profila, nećete imati pristup nekim opcijama poput multiplayera, personaliziranih prijedloga igara i kupovine unutar igara, već ćete moći igrati samo neke single-player igre.

Još jedan novitet koji je Meta uvela zbog Akta o digitalnim tržištima, a o kojem se već dosta pisalo jest mogućnost korištenja Facebooka i Instagrama bez oglasa, pri čemu je onda potrebno plaćati pretplatu, dok će se onima koji ne žele plaćati i dalje prikazivati oglasi na tim društvenim mrežama.

Iz Mete kažu kako će nastaviti s napornim radom kako bi njihovi proizvodi na području EU bili u skladu s Aktom o digitalnim tržištima koji podržava konkurentnost i poštenje u poslovanju, što su ambicije koje i sami podržavaju. (Zimo.hr)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje