''Treba li ovo mom psu? Ne. Hoću li mu ovo kupiti?- Apsolutno da!'', jedan je od komentara ispod reklamnog videa u kojem Dolce&Gabbana otkriva svoj novi proizvod - parfem za pse, a koji sluti koliko će ovo postati popularno i neodoljivo.

Svjetski modni brend izbacio parfem za pse: Čupavi ljubimci u reklami oduševili svijet
Foto: Dolce&Gabbana

Predstavljamo DGFefé, prvu mirisnu notu za pse od Dolce& Gabbana, napisali su svjetski poznati modni dizajneri koji stoje iza brenda Dolce&Gabbana ni ne sluteći kakvu će reakciju javnosti izazvati. 

Ideja je inspirisana bezuslovnom ljubavlju Domenica Dolcea, jednog od suvlasnika ovog brenda, prema njegovom psu Feféu, po kojem je parfem i dobio ime. 

Ova mirisna nota bez alkohola za pse miješa svježe i delikatne note kanange, mošusa i sandalovine. To je nježan i sveobuhvatan miris kreiran za razigranu rutinu ljepote.

 ''Nijedna životinja nije maltretirana tokom izrade ove kampanje. Njihova sigurnost je bila potpuno zaštićena'', naveli su iz Dolce&Gabbana.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Dolce&Gabbana Beauty (@dolcegabbana_beauty)

Ljubitelji ove vrste životinja posebno su se oduševili reklamnim videom kampanje u kojem su glavni akteri - psi.

'Treba li ovo mom psu? Ne. Hoću li mu ovo kupiti?- Apsolutno da!'', jedan je od komentara ispod reklamnog videa.

''Molimo vas, izbacite parfem i za mačke, ovo je genijalno'', pisali su pratitelji.

U duhu inovacije i elegancije, ova legendarna talijanska modna kuća je zasigurno otišla korak dalje u neočekivano područje pseće mode.  Lansiranjem Feféa, prvog parfema namijenjenog isključivo voljenim četvoronožnim prijateljima biće izazov za konkurentne modne brendove, kako u inovaciji, tako i u marketingu.