''Treba li ovo mom psu? Ne. Hoću li mu ovo kupiti?- Apsolutno da!'', jedan je od komentara ispod reklamnog videa u kojem Dolce&Gabbana otkriva svoj novi proizvod - parfem za pse, a koji sluti koliko će ovo postati popularno i neodoljivo.
Predstavljamo DGFefé, prvu mirisnu notu za pse od Dolce& Gabbana, napisali su svjetski poznati modni dizajneri koji stoje iza brenda Dolce&Gabbana ni ne sluteći kakvu će reakciju javnosti izazvati.
Ideja je inspirisana bezuslovnom ljubavlju Domenica Dolcea, jednog od suvlasnika ovog brenda, prema njegovom psu Feféu, po kojem je parfem i dobio ime.
Ova mirisna nota bez alkohola za pse miješa svježe i delikatne note kanange, mošusa i sandalovine. To je nježan i sveobuhvatan miris kreiran za razigranu rutinu ljepote.
''Nijedna životinja nije maltretirana tokom izrade ove kampanje. Njihova sigurnost je bila potpuno zaštićena'', naveli su iz Dolce&Gabbana.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Ljubitelji ove vrste životinja posebno su se oduševili reklamnim videom kampanje u kojem su glavni akteri - psi.
'Treba li ovo mom psu? Ne. Hoću li mu ovo kupiti?- Apsolutno da!'', jedan je od komentara ispod reklamnog videa.
''Molimo vas, izbacite parfem i za mačke, ovo je genijalno'', pisali su pratitelji.
U duhu inovacije i elegancije, ova legendarna talijanska modna kuća je zasigurno otišla korak dalje u neočekivano područje pseće mode. Lansiranjem Feféa, prvog parfema namijenjenog isključivo voljenim četvoronožnim prijateljima biće izazov za konkurentne modne brendove, kako u inovaciji, tako i u marketingu.