Subota, 27. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Uskoro se bliži vrhunac ljetne sezone: U Sarajevu se traži krevet više

Preuzmite sliku

U Sarajevu se traži krevet više, jer se bliži vrhunac ljetne sezone.

Veliki broj turista uživa u različitim predfestivalskim sadržajima, koji su se pokazali kao odličan uvod u novo izdanje Sarajevo Film Festivala. Hotelijeri, ugostitelji, trgovci zadovoljno trljaju ruke, piše N1.

Svima je Sarajevo ovih dana raširilo ruke. Italijani, Belgijanci, Nijemci, Francuzi šetaju Baščaršijom u želji da osjete duh ovog grada, o kome se vijekovima priča.

“Veoma mi se sviđa. Upoznajem istoriju, ljude, kako ljudi u BiH žive sada, pokušavam da upoznam taj zajednički život Hrvata, Srba i Bošnjaka. Za mene je ovo veoma, veoma interesantno. Veoma je lijepo, ima mnogo zanimljivosti, kao što je nekoliko kultura na jednom mjestu. Ljudi su veoma prijateljski nastrojeni. Sviđa nam se atmosfera, prodavnice, restorani”, samo su neki od komentara građana.

A u restoranima, prvi izbor turista su ćevapi.

‘‘Najbolje je kad probaju, probaju pa kažu ‘e to je to, što nam govore’. Kad god dođu turisti u Sarajevo, ima jela kakvih god hoćeš”, kazao je Đimi Mehmedi.

A ima i suvenira, i to vrlo jeftinih. Najčešće se kupuju magneti inspirisani sarajeskom tradicijom i kulturom.

”Evo konkretno što imamo na ovom magnetu Vučka, Principov most, Sebilj i zastavu BiH. U biti najviše se uzimaju ti magnetići, jer su zgodni za ponijeti, nije kabast suvenir. Uzimaju i neke stvari koje su korisne, poput vune, čarapa i tako”, kazao je Fahrudin Hadžović, prodavac.

No, Sarajlije su obogatile svoj grad i brojnim festivalskim sadržajima. Street food festival na Vilsonovom šetalištu svake večeri okuplja veliki broj posjetioca. Odlična zabava može se pronaći i na Kinđetovom mostu.

”Večeras je stand up show akademske glumice Ivane Vojnović, ‘Ja influenserka’. Ulaz je slobodan, dobrodošli su svi oni koji žele do Kinđetovog mosta. Imaće svoje mjesto, svoje sjedište sigurno, da se malo nasmijemo i da lijepo i ugodno provedemo četvrtak naveče. Naravno, uvijek su tu svirke ili DJ.”, kaže Danko Delibašić, predsjednik Udruženja Mirza Delibašić Kinđe.

A sve je ovo uvertira za vrhunac ljetne sezone koja se tek očekuje od 11. augusta kada počinje SFF i kada će ovaj grad biti centar regije.

Ovogodišnji festival donosi 230 filmova i određene novitete.

“Iako smo navikli da je program Open air isključivo vezan za lokaciju Ljetnog kina Coca Cola, popularnog Metalca, ovaj program se proširio na Kino Stari Grad Vijećnica, gdje je napravljen poseban fokus na filmove sa našeg govornog područja”, kaže Jovan Marjanović, direktor SFF-a.

Da će dani SFF biti vrhunac sezone u ovom gradu, saglasni su i u Turističkoj zajednici.

Haris Fazlagić iz Turističke zajednice KS je kazao:

”Festival je naš najveći brend. Prema našim podacima bukvalno se traži krevet više, a da se mjesta oko Sarajeva popunjavaju, ili su već popunjena ili su rezervisana. Kao što sam rekao, SFF je neprikosnoven generator.”

I zahvaljujući festivalu, svi zadovoljno trljaju ruke, u želji da nadmaše 2019.godinu kada su prihodi bili oko 2 milijarde KM.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje