Nedjelja, 18. August 2019.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Neslana šala izazvala pometnju: Djeca u sarajevskoj školi mobitelima slikali nastavnika na času (FOTO)

Fotografija na kojoj je nastavnik oborio glavu na školski dnevnik za vrijeme časa je autentična, ali nastavnik nije pijan, već je malaksao i osjećao se jako loše u tom trenutku – tvrde iz sarajevske osnovne škole Hrasno, piše bh. novinska agencija Patria.

Djeca fotografisala nastavnika

Grupa učenika iz ove škole fotografisali su nastavnika kako spava za vrijeme časa, položene glave na školski dnevnik. Fotografija se ubrzo proširila društvenim mrežama. Cijela situacija ispočetka je zabavila učenike, ali je uznemirila njihove roditelje. Uslijedio je i hitan sastanak roditelja i uprave škole.

Dio roditelja tvrdi, pozivajući se na izjavu njihove djece, da je nastavnik bio pijan, te da je zaspao na času. Tako nešto, može se ocijeniti kao prvorazreni skandal u svakoj školi.

Još više ih je, kažu, povrijedilo što je uprava škole vršila pritisak na djecu da hitno izbrišu fotografije.

– Moje dijete je nakon toga pod stresom – rekla je za Patriju jedna od majki.

Pedagog škole Alma Alajbegović u izjavi za Patriju ipak odbacuje sve tvrdnje da je nastavnik bio pijan. To se, kaže, nije moglo desiti ni u kakvim okolnostima. Istina je da se zapravo nastavnik u tom trenutku jednosavno osjećo loše, a cijala stvar izmakla je kontroli nakon što se fotografija proširila društvenim mrežema.

– Jedna naša nastavnica nije mogla prisustvovati času koji inače drži, pa sam zamolila drugog nastavnika da to vrijeme provede sa djecom, kako oni ne bi bili na ulici. U jednom trenutku desilo se da je nastavnik malaksao, zbog zdravstvenih problema koje ima od ranije. Djeci je to bilo zanimljivo, pa su ga fotografisali. No, sve to na kraju ispalo je kao neslana šala koja nas je sve uznemirila – rekala je Alajbegović.

  • nastavnik-sarajevo-skola-djeca
  • Malaksalost izazvali lijekovi

    Redakciji Patrije javio se i sam nastavnik Haris Z. Ponudio je i medicinsku dokumenaciju, kao i uvid u lijekove koje koristi. Na jednom od lijekova piše kako terapija može izazvati trenutni osjećaj nemoći, zbog naglog obaranja šećara u krvi.

    – Upravo to mi se i desilo. Izgubio sam svijest na nekoliko trenutaka. Ali, kada sam se oporavio, djeca su fotografiju već proširila društvenim mrežema – kaže nastavnik. Priznaje da je nakon toga reagirao onako kako nije trebao – oštro i drsko. To je možda i najviše povrijedilo roditelje.

    – Zbog mog oštrijeg tona dobio sam ukor od direktora. Slažem se da sam morao naći bolji način da djeci objasnim kako nije lijepo to što su me fotografisali u takvom stanju – rekao je nastavnik Haris.

    Nastavnik je djeci i roditeljima uputio izvinjenje, piše NAP.  (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje