Zbog čega učenici Medicinske škole Tuzla smatraju da je obrazovni sistem u TK zastario?
Foto: Tuzlanski.ba

Učenici Medicinske škole, odjeljenje 3.D Tuzla su nas, kao medij koji podržava mlade i njihove projekte, zamolili da objavimo njihovo mišljenje i rad o temi “Zastarjeli obrazovni sistem u TK”.

Ovu temu obradili su u okviru projekta "Građanin” iz predmeta Demokratija i ljudska prava.

Smatraju da je obrada ove teme veliki izazov i problem sa kojim se najviše suočavaju mladi, ali i prosvjetni radnici.

Učenici pišu sljedeće:

”Razmišljali smo o pitanju, šta je to u našem sistemu najviše zastarjelo? Sam današnji nedostatak prilagodljivosti savremenom svijetu, kao i nedostatak upotrebe metoda koje prate savremeni svijet, često ograničavaju razvoj i inovacije kod učenika. Potrebna je revizija kako bi se prilagodilo brzim promjenama i potrebama modernog svijeta. Obrazovni sistem sa kojim se danas susrećemo često naglašava pasivno učenje i memorizaciju podataka, umjesto poticanja kritičkog razmišljanja, kreativnosti i praktičnih vještina. Samim tim čest je problem gubitak interesa i manjak motivacije za učenjem kod učenika" - navode učenici Medicinske škole i dodaju:

"Smatramo da je potrebno fokusirati se na individualne potrebe i potencijale učenika kako bi se osiguralo njihovo uspješno uključivanje u moderno društvo. Zastarjeli obrazovni sistem rezultira i nedovoljnu pripremu za buduće karijere, te nedostak fokusa na ključne vještine potrebne za uspjeh u 21. vijeku, poput timskog rada, rješavanja problema i kritičkog razmišljanja. Česta je rečenica da mladi izlaze iz srednjih škola nespremni za tržište, da stvari koje se uče u školama, nisu ni slične onom u praksi. Uz sve to, ukoliko dodamo brze promjene i napredak u tehnologiji i društvu, zastarjeli obrazovni sistem tada predstavlja ograničavajući faktor u pružanju kvalitetnog obrazovanja koje bi trebalo pripremiti učenike za budućnost. Želimo da se naša riječ čuje i da naš glas postane nada promjene”, poručili su učenici Srednje medicinske škole Tuzla, odjeljenje 3D.