Foto: Tuzlanski.ba

Ponosni smo na činjenicu da smo na vrijeme prepoznali promjene u ponašanju ciljnih skupina, izjavio je Edhem Pašukan, direktor Lutrije BiH.

„Ponosni smo na činjenicu da je Lutrija BiH prva u državi realizovala kampanju s influenserima ovog obima. Ne samo zbog rezultata koji su fenomenalni, nego i zbog činjenice da smo na vrijeme prepoznali promjene u ponašanju ciljnih skupina , kao i podmlađivanje korisnika naših usluga. U skladu s tim mijenjamo prodajne i komunikacijske strategije te pripremamo kompaniju za rad u digitalnoj budućnosti, svjesni da kompanije koje ne predvode trendove nemaju ni šansu da opstanu.“ – rekao je direktor Lutrija BiH, Edhem Pašukan, nakon osvajanja DIGITAL CUP za influenser marketing kampanju „Ludi za lotom“. DIGITAL CUP je strukovna nagrada koja se dodjeljuje kompanijama i brendovima za najkvalitetnije i najprofesionalnije digitalne kampanje u protekloj godini.

„Kampanja je bila veoma izazovna s komunikacijskog i tehničkog aspekta. Ujediniti i koordinirati pet influensera sa dijametralno suprotnim načinima života i tržišnog komuniciranja, pripremiti kampanju za online i offline svijet, snimiti 5 TV spotova, moderirati stotine objava, hiljade komentara i reakcija, stalno analizirati nevjerovatne količine informacija i ostati dovoljno smiren da s osmijehom uđete u novi dan i predlažete nove ideje. Hvala Lutriji BiH na prilici da dokažemo znanje, žiriju na odabiru i MITA Group timu koji je sve ovo iznio fenomenalno. Druga nagrada i priznanje za rad u mjesec dana su dokaz posvećenosti ostvarenju zacrtanih ciljeva za klijente koje servisiramo.“ – izjavio je Ejub Kučuk, direktor MITA Group.