marka
U šta telekomi ulažu sredstva od naknade u iznosu od 1 KM?
Zbog financijskih obveza telekom operatera u BiH po pitanju plaćanja dozvola za korištenje radio-frekvencijskog spektra, od 1. jula prošle godine pre-paid korisnici plaćaju dodatnih 1 KM s uključenim PDV-om svakog mjeseca. Saglasnost na ovo...
Znate li zašto je logo marke uvijek na lijevoj strani odjeće?
Ništa nije slučajnost u marketingu, pa tako ni postavljanje logotipa te postoji psihološki, ali i kulturološki razlog za to, a tradicija seže puno prije današnjih marki - još od doba vojnih odora, nošenja broševa... Mali ili veliki - logo m...
Falsifikatori u BiH najviše “kuju” kovanicu od 1 KM
Zaključno sa 30. novembrom, u CBBiH registrovana je 371 krivotvorena novčanica domaće valute Najviše krivotvorenih novčanica domaće valute koje su za 11 mjeseci prošle godine registrovane u Centralnoj banci BiH jesu one od 50 maraka, a kada...
Koje marke automobila se najviše "guglaju" u svijetu?
Amerikanci se najviše interesuju za najveći japanski auto-brend, Rusi za auto-kompaniju iz Koreje, a Kinezi za američkog proizvođača električnih automobila, dok je najveći broj stanovnika zapadnog Balkana, najviše zainteresovan za jednu nje...
Koje su najvrjednije auto-marke u svijetu?
Prema najnovijem istraživanju londonske konsultantske firme Brand Finance, na listi 100 najvrjednijih svjetskih brendova našlo se sedam automobilskih marki. Svaki brend je vrjednovan na osnovu nekoliko faktora, kao što su vjernost kupaca, p...
Kako su automobilske kompanije dobile imena
Historija automobilske industrije ne bi bila to što jeste da njen veoma zanimljiv dio ne čini i način na koji su fabrike i brendovi dobijali imena. Firme su najčešće nazivane po svojim osnivačima i vlasnicima, ali rijetkost nisu bile ni skr...
Dolar, dinar, marka: Evo po čemu su svjetske valute dobile ime
Novac upotrebljavamo svaki dan, život u ljudskom društvu bez njega ne bi bio moguć, a opet, ne znamo dovoljno o njemu. Evo po čemu su svjetske valute dobile ime Od zemlje do zemlje, valute se razlikuju koliko kulture i jezici. Ali da li ste...
Lanac supermarketa zbog nostalgije vraća marku u opticaj
Njemački kupci moći će da osjete duh starog vremena u novoj godini u jednom lancu supermarketa koji je vratio u opticaj marku. Trgovinski lanac Kaufland želi ovom prilikom i da pruži mogućnost onima koji to hoće, da se riješe starog novca k...
U opticaju 12,9 milijardi: Njemačka marka još uvijek neizostavna kod Nijemaca
U opticaju je skoro 12,9 milijardi njemačkih maraka (Deutsche Mark), čak 14 godina nakon uvođenja jedinstvene evropske valute. Euro je u zemljama članicama EU i Eurozone kao platežno sredstvo uveden prije 14 godina. Međutim, Nijemci i danas...
Kako su se mijenjale cijene u BiH: Šta smo nekada mogli kupiti za marku
"Drino, sjećam te se kad si marku bila", šala je koja najbolje oslikava kako cijene u BiH rapidno rastu iz dana u dan. Od vremena kada su cigarete Drina koštale jednu KM do sada uvećane su i plaće, ali nedovoljno da bi mogle pratiti rast ci...