Šalter sala
MUP TK savjetuje: Iskoristite vrijeme u popodnevnim satima, gužve ispred šalter sale su manje
Ministarstvo unutrašnjih poslova Tuzlanskog kantona je ove godine na vrijeme prepoznalo da će doći do gužvi na šalterima za zamjenu ličnih dokumenata građana (obzirom da ističe rok od deset godina važenja istih), te je produžilo rad šalter...
Obavještenje za građane: Ovo je novo radno vrijeme šalter sale MUP-a TK
Uzevši u obzir česte gužve prilikom izdavanja ličnih dokumenata građanima, MUP Tuzlanskog kantona objavio je informaciju o novom radnom vremenu šalter sale. ''Obavještavamo građane da će od petka, 10.maja 2024. godine biti organizovano prod...
Obavještenje za građane: Produženo radno vrijeme šalter sale u Tuzli
U posljednje vrijeme, stanovnici Tuzle suočavaju se sa izazovima dugih redova i ogromnih gužvi prilikom čekanja na CIPS dokumente. S tim u vezi, na osnovu ukazane potrebe, te Odluke Ministra unutrašnjih poslova Tuzlanskog kantona o preraspo...
Tuzla: Šalter sala za izdavanje ličnih dokumenata nastavlja sa redovnim radnim vremenom
Ministarstvo unutrašnjih poslova Tuzlanskog kantona obavještava građane da radno vrijeme šalter sale (šalter za izdavanje ličnih dokumenata) Odsjeka za administraciju Tuzla od ponedjeljka, 13.11.2023. godine nastavlja sa redovnim radnim vre...
Gužve ispred šalter sala zbog raspodjele sredstava Evropske unije
Pomoć Evropske unije (EU) građanima Federacije Bosne i Hercegovine (FBiH) u vidu novčanih sredstava za grijanje namijenjena je za četiri kategorije stanovništva. Javni poziv za sredstva EU biće raspisan 23. oktobra. U Republici Srpskoj rasp...
Tuzla: Produženo radno vrijeme šalter sale za izdavanje ličnih dokumenata
Na osnovu ukazane potrebe, Ministarstvo unutrašnjih poslova Tuzlanskog kantona obavještava građane da će od danas 24. oktobra biti organizovano produženo radno vrijeme šalter sale za izdavanje ličnih dokumenata Odsjeka za administraciju Tuz...
MUP TK: Novo radno vrijeme šalter sale u Tuzli
Na osnovu ukazane potrebe, te Odluke ministra MUP-a TK-a o preraspodjeli redovnog radnog vremena šalter sale („CIPS-a“) u Tuzli, obavještavaju se građani da će od srijede 9. marta biti organizovano produženo radno vrijeme u dvije smjene tj....
Otvorena renovirana šalter sala u zgradi Općine Kalesija
Općinski načelnik Sead Džafić danas je u povodu Dana državnosti Bosne i Hercegovine svečano otvorio renoviranu šalter salu u zgradi Općine Kalesija. Za ove namjene Općina Kalesija je izdvojila oko 62.544 KM. Građani Kalesije zaslužuju da i...
Obavještenje Grada Tuzle: Produženo radno vrijeme u šalter sali
Od ponedjeljka, 3. septembra Centar za pružanje usluga građanima/Šalter sala Grada Tuzla, radit će svakim radnim danom od 7:30 do 19:00 sati. ˝U periodu od 16:00 do 19:00 sati, obavljat će se isključivo poslovi vezani za izdavanje izvoda i...
Tuzla: Izdavanje ličnih dokumenata od sada u savremenoj šalter sali MUP-a TK (FOTO)
Lične karte, vozačke dozvole, registraciju motornih vozila, putne isprave i sl. građani Tuzle od danas više neće vaditi u prostorijama BH pošte, nego u savremenoj i moderno uređenoj šalter sali u zgradi Ministarstva unutrašnjih poslova i Po...
Tuzla: Bolje posredovanje između nezaposlenih i poslodavaca (FOTO)
Svečanim presjecanjem vrpce danas je otvoren rekonstruisani Biro za zapošljavanje u Tuzli. Adaptirani prostor sa moderno uređenim prostorijama omogućuje razdvajanje administrativnih od savjetodavnih poslova te kvalitetnije usluge i nezaposl...
Od danas u funkciji šalter sala u prizemlju zgrade Biroa za zapošljavanje Tuzla (FOTO)
Kako Tuzlanski.ba saznaje na licu mjesta, u prizemlju Službe za zapošljavanje Tuzla sa radom je počela šalter sala. Svi nezaposleni građani više se ne moraju penjati na sprat i čekati u redu kako bi izvršili redovna javljanja. „Šalter sala...
Od ponedjeljka Šalter sala i Matični ured Grada Tuzla ponovo u funkciji (FOTO)
Centar za pružanje usluga građanima Tuzla, u ponedeljak 23. 02. 2015. godine, sa početkom od 07:30 počinje da radi u suterenu glavne administrativne zgrade Grada Tuzla (Ulica ZAVNOBiH-a broj 11). Preseljenje Centra za pružanje usluga građan...