Srijeda, 15. Jula 2020.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Najbolje vježbe za smanjivanje bolova u leđima

Ako se bavite poslom koji zahtijeva da cijeli radni dan provedete za računarom, jedna od najbitnijih stvari na koje treba obratiti pažnju je stolica na kojoj sjedite.

Što je modernija kancelarija, to je veća vjerovatnoća da vam je stolica udobna, ali to ne mora uvijek da bude slučaj. Oni koji rade od kuće pogotovu moraju da obrate pažnju na to gdje sede i koliko dugo. Periodično ustajanje i razmrdavanje preporučuje se svima, jer je fizička aktivnost dobar dio recepta za sprječavanje bolova u leđima. Ukoliko vam se dešava da se previše opustite i zaboravite na promjenu položaja, vjerovatno ćete vrlo brzo osjetiti bol u leđima. Ovo su vježbe koje vam mogu pomoći kod ovakvih situacija.

  • Istezanje nagore

    Sjedite tako da su vam leđa ravna i uspravljena i dignite ruke iznad glave. Ispreplićite prste obje ruke i okrenite dlanove na gore, kao da gurate plafon iznad sebe. Držite taj položaj 20 sekundi, razmrdajte ramena i potom ponovite sve.

    Poza mačka

    Spustite se na zemlju i oslonite se na šake i koljena. Šake postavite direktno ispod ramena, a koljena ispod kukova. Kada udahnete vazduh, spustite stomak i dignite glavu nagore, tako da vam je tijelo izvijeno u oblik luka. Tokom izdaha, sve radite u suprotnom smjeru, dignite stomak, spustite glavu i držite oba položaja po 30 sekundi.

    Most

    Prvo lezite na leđa, tako da su vam stopala na podu u širini kukova, a koljena savijena. Potom, držeći ramena na podu, sa rukama i dlanovima nadole, dignite pozadinu u vis tako da napravite pravu liniju od karlice do kuka i grudi. Držite tako 5 sekundi i ponovite deset puta, a naknadno možete praviti i sitne pokrete gore-dolje oko jednog minuta.

  • Dizanje noge u stranu

    Lezite na desnu stranu, tako da vam je lijeva noga preko desne. Držite lijevu šaku na podu ispred vas zbog stabilnosti i podignite lijevu nogu uvis, držeći je ravnom. Pravite brze pokrete dizanja i spuštanja i ponovite ih 10 puta, a potom se prebacite na suprotnu stranu.

    Kotrljanje koljena

    Ovo je vježba odlična za donji dio leđa, a za nju je potrebno da legnete na leđa i ispružite ruke sa obe strane tijela. Savijte koljena, držeći noge i stopala spojenim. Držite leđa i ramena na zemlji i pomerite kolena skroz udesno do zemlje. Zadržite tako pet sekundi, potom promijenite stranu i tako ponovite 10 puta. (Citymagazine)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,