Petak, 26. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Ova reklama za smoothie je bila previše provokativna za Švicarce

Preuzmite sliku

Pravljenje dobre reklame uopšte nije tako lako kako se čini. U svega nekoliko desetina sekundi, potrebno je ubaciti što više korisnih informacija o proizvodu i napraviti nešto dovoljno vizuelno dopadljivo da se ureže ljudima u pamćenje i ne natjera ih da promijene kanal.

Kompanije biraju različite načine da ovo postignu. Neke se odlučuju za kreativne ideje, druge za zarazne pjesme i lako pamtive slogane, a treći angažuju poznate ličnosti da budu lice brenda. Švicarski proizvođač zdrave hrane Swisse Me, s druge strane, izabrao je malo drugačiji pristup. Ljudi iz ove kompanije su odlučili da naprave veoma seksualno sugestivnu reklamu za svoje smoothie, ali da ona ne sadrži scene sa ljudima u provaktivnim pozama. Kako im je to onda pošlo za rukom?

U poluminutnoj reklami možete vidjeti oguljene banane, stavljanje prstiju u pomorandžu, polovinu jagode iz koje curi mlijeko i druge kadrove sa voćem koji aludiraju na seks. Zbog svoje provokativnosti, reklama za smutije brenda Swisse Me izazvala je negativne reakcije u Švicarskoj i mnogim drugim zemljama, a u Velikoj Britaniji čak nije dozvoljeno da se prikazuje prije 9 uvečer. (Citymagazine)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , ,