Nedjelja, 17. Januara 2021.
Tuzlanski.ba logo

Stres najveći neprijatelj zdravlja i ljepote: Savjeti koji će vam pomoći u borbi protiv stresa

Preuzmite sliku

Užurbani i ludi tempo života koji vodimo uzrokuje stres, a on je taj koji je ujedno i najveći neprijatelj ljepote, a narušava i naše zdravlje. Savjeta protiv stresa nikad dosta, a u nastavku pročitaj naše provjerene trikove.

Dan bez stresa? Zvuči savršeno, ali i poprilično nemoguće. Većina žena danas je suočena sa visokom razinom stresa. Zašto? Zato što žive jednim ludo brzim tempom života, a stresno balansiranje između poslovnog i privatnog pravi štetu na našem duhu i tijelu. Iako se na prvu može činiti kako je svaka borba protiv stresa unaprijed izgubljena, postoje jednostavni, ali itekako efektni načini kojima ćeš nivo stresa smanjiti na minimum.

Spavanje

Znaš li koliko je REM faza važna? Ovo je vrijeme kada se tvoje tijelo najviše odmara i priprema za sljedeći dan, a upravo je dobar i kvalitetan san jedan od faktor koji može uticati na podložnost stresu. Saveznika u praćenju obrasca i kvalitete sna pronaći ćeš u Samsung Galaxy pametnom satu koji će cijelo vrijeme marljivo bilježiti tvoje navike spavanja. Svakog jutra izvijestiti o tome koliko si dugo spavala te šta bi trebala promijeniti. Možda u krevet krećeš prekasno, a možda bi ti jednostavno samo dobro došao i popodnevni odmor koji će te potpuno opustiti i “resetirati”.

  • Svježi sok od narandže

    Vjerovala ili ne, osim što ima sjajan okus, sok od narandže je odličan za smanjivanje nivoa stresa. Naime, narandža kao citrusno voće je jako bogato vitaminom C koji snižava krvni pritisak te nivo hormona stresa kortizola. Bez brige, ako nisi fan svježeg soka od narandže – možeš popiti i svježu limunadu!

  • Trening

    Koliko god nam ovo nevoljko palo, vježbanje opušta organizam! Najbolje se osjećamo nakon odrađenog treninga i upravo je tada nivo stresa najniži. Pronađi nešto u čemu istinski uživaš; možda je to trčanje, možda ples, a možda ipak super opuštajuća joga. Ako ti nedostaje motivacije, povedi prijateljicu! Zajedno napravite nešto dobro za svoje tijelo.

  • Promjena malih dnevnih ritala

    Promjena navika i okruženja možda je i najbolji način kako dugoročno umanjiti stres i naučiti uživati u životu. Šetaj malo više ili pronađi novo omiljeno mjesto za provođenje slobodnog vremena. Započni neki novi hobi, neki koji opušta. Svakako trebaš usporiti tempo života i sve činiti puno laganije. Također, zaustavi odgađanje kao obrazac svog ponašanja. Koliko puta se zatekneš kako govoriš “ma ovo ću sutra obaviti”? Samim time, stvaraš sebi pritisak koji dovodi do stresa. (24sata.hr)

  • Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,