Petak, 30. Jula 2021.
Tuzlanski.ba logo

Sedam vježbi uz koje ćete smanjiti ili ukloniti podbradak

Preuzmite sliku

Podbradak je izraz koji se koristi za dodatni sloj masti ispod lica, obično je izražen kod osoba koje imaju prekomjernu težinu. No, drugi faktori poput genetike i starenja mogu dovesti njegovog pojavljivanja.

The Power od Positivity prenosi kako su tokom godina hirurzi diljem svijeta isprobavali nove metode uklanjanja podbratka kod svojih pacijenata. Međutim, postoje i drugi načini kako ga ukloniti. Za ljude koji se ne žele podvrgnuti hirurškim zahvatima, postoje i vježbe koje mogu pomoći u tome. Postoje različiti režimi vježbanja za one koji žele izgubiti sloj masti ispod brade, a mi ti donosimo sedam vježbi koje uklanjaju podbradak, prenosi MissZdrava.

Čašica

Kako bi bila sigurna da ćeš se riješiti podbratka, morat ćeš slijediti određene vježbe. Čašica je prva vježba koju ćeš morati ponavljati kako bi riješila dodatnog sloja masti ispod brade, može je svako obaviti.

Vježba: Otvori usta, zatim donju usnu zakreni preko donjih zubi. Zamisli da pokušavaš zadržati gutljaj vode u ustima pomoću donje čeljusti. Zatim zatvori usta i pokušaj podignuti glavu pazeći da su tvoje usne opuštene.

Ova vježba će ti pomoći u stvaranju zategnutije, elastičnije i izdržljivije brade. Ponavljanje ove vježbe pet do sedam puta pomoći će ti da se riješiš masti na ovo kritičnom dijelu.

  • Dodirivanje nosa

    Ova vježba je jednostavna i ovisi o tvojim sposobnostima da jezikom dodirneš nos. Isplazi jezik sve dok ne dođeš do vrha nosa. Vježba je jednostavna, a pomoći će ti razviti mišiće ispod brade. Ponavljanje ove vježbe više puta dnevno osigurat će ti da se masnoća ispod brade smanji. Osobe koje su radile samo ovu vježbu nekoliko sedmica primijetile su značajan pomak.

    Izvučeni obrazi

    Kako bi pravilno izvela ovu vježbu, trebaš okrenuti glavu u lijevo, a zatim povući donju čeljust rukom naprijed. Sljedeća stvar koju trebaš učiniti je napregnuti mišiće vrata i trebala bi početi osjećati porast pritiska. Zadrži ovaj položaj nekoliko sekundi, a onda se oslobodi pritiska i oslobodi mišiće napetosti na vratu. Okreni glavu udesno i izvedi istu vježbu. Vježbu trebaš ponoviti pet puta kako bi vidjela najbolje rezultate.

    Poljubi žirafu

    Ova vježba zahtijeva od tebe da zamisliš da ljubiš nekog ko je vrlo visok ili ako želiš – žirafu. Moraš napućiti usne i ispružiti vrat prema gore kako bi osjetila zatezanje. Trebala bi zadržati ovaj položaj pet do osam sekundi. Kad osjetiš jače zatezanje, spusti glavu i opusti usne.Jako zatezanje u vratu pomoći će ti da ukloniš dodatni sloj masti ispod brade. Izvođenje ove vježbe pet puta će ti dati veće šanse za uklanjanje podbratka.

    Otpornost

    Otpor će zahtijevati da staviš dvije šake tačno ispod brade. Zatim moraš pomicati donju čeljust dok dodiruješ šake. Sljedeća stvar koju trebaš učiniti je postupno povećati pritisak.

    Povećanjem pritiska u ovom području stegnut će se mišići oko brade. Zadrži ovaj položaj četiri sekunde i onda otpusti. Ovo je važna vježba u uklanjanju podbratka, a za maksimalnu učinkovitost morat ćeš je izvesti pet do sedam puta.

    Napuhani obrazi

    Napuhani obrazi su vrlo jednostavna vježba koja će zahtijevati samo da udahneš veliku količinu zraka i pohraniš je u svojim obrazima. Razmisli o vjeverici koja u ustima skladišti orahe. Nakon što su ti obrazi napuhani, pritisni ih dlanovima i polako ih zategni bez otpuštanja zraka.

    Drži ovaj položaj tri do pet sekundi prije nego otpustiš zrak, a vježbu ponovi pet do šest puta i pokušaj je kombinovati s drugim vježbama kako bi smanjila količinu masti na bradi.

  • Smiješi se

    Vrlo jednostavna vježba koju možeš slijediti i koju vjerovatno odrađuješ svakodnevno. Smijanje ima mnogo prednosti, a uklanjanje podbratka je jedna od njih. Da bi pravilno izvela vježbu, stisni zube dok su ti usta zatvorena, a zatim gurni jezik prema nepcu.

    Izvedi vježbu više puta da bi vidjela učinak nakon nekoliko sedmica. I naravno, nastoj se smijati koliko možeš bez obzira na podbradak.

    Domaći pripravci koji će ti pomoći u uklanjanju podbratka

    Uz vježbe koje su gore navedene, postoje i druge opcije koje možeš istražiti. Postoje prirodni pripravci koje možeš uzeti u obzir i druge stvari koje će ne samo smanjiti količinu masnoće ispod brade. Uklanjanje masnoće s brade zahtijeva posebnu kombinaciju vježbi i uravnotežene prehrane.

    Žvakaće bez šećera – samo žvakanje može ti pomoći da ukloniš višak masti ispod brade, a ponavljajuće djelovanje žvakaće gume pomoći će ti da mišići brade postanu čvršći. Tijekom vremena primijetit ćeš da tvoje lice izgleda zategnutije.

    Ulje pšenične klice – nanesi ulje pšenične klice ispod brade i pažljivo masiraj 10 do 15 minuta. Ostavi ulje preko noći i isperi nakon što se probudiš. Mnogi ljudi koji su pokušali ovu metodu vrlo brzo su primijetili razliku.

    Bijela maska od jaja – ova maska učinit će tvoju kožu zategnutijom i upravo ovo može biti pripravak koji si tražila. To će spriječiti nakupljanje masnoće na određenim dijelovima. Primjena ove maske na dnevnoj bazi pomoći će ti da vratiš mladenački izgled dok uklanjaš opuštenu kožu i slojeve masti ispod brade. Sastojci: dva bjelanjka, jedna kašika svježeg mlijeka, jedna čajna kašika ulja paprene metvice, jedna kašika meda i jedna kašika limunovog soka.

    Vitamin E u dodacima – vitamin E poznat je po poboljšanju stanja kože, čini ju mladom i zdravom. Dodatni sloj masti ispod tvoje kože može se smanjiti uzimanjem dodataka vitamina E.

    Kakao maslac – umasiravanje kakao maslaca na podbradak je pripravak koji se koristi godinama. Ljudi koji koriste ovaj lijek navode da primjećuju promjene na koži nakon nanošenja maslaca, a rezultati su vidljiv za sedmicu ili dvije. Nanesi ga ravnomjerno na bradu i masiraj nekoliko minuta za najbolje rezultate. (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: ,