Srijeda, 15. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

Netflix ima nove promjene koje se ne dopadaju korisnicima

Preuzmite sliku

Naime, Netflix je počeo slati mailove svojim korisnicima u kojima ih obavještava kako će 4. juna automatski prijeći na novi pretplatnički model.

Netflix je nedavno implementirao nekoliko promjena na svojoj platformi, uključujući uvođenje oglasa i zabranu dijeljenja lozinki među korisnicima. Iako su neki korisnici bili nezadovoljni tim odlukama, pokazalo se da su bile uspješne jer su doprinijele rastu broja pretplatnika i prihoda tvrtke, piše Zimo.

Nakon što je kompanija najavila novi paket s prikazom oglasa po povoljnijoj cijeni za određena tržišta, Netflix je prvo novim korisnicima u Velikoj Britaniji, Kanadi i SAD-u zabranio pretplatu na model bez oglasa.

Zatim su najavili potpuno ukidanje tog modela i za postojeće korisnike.

Naime, Netflix je počeo slati mailove svojim korisnicima u prethodno spomenutim zemljama u kojima ih obavještava kako će 4. juna automatski prijeći na pretplatnički model koji uključuje oglase.

Mnogima ta promjena nije dobro “sjela” te su društvene mreže preplavile objave kako će mnoštvo korisnika jednostavno prestati plaćati pretplatu.

Naravno, spomenute su prednosti novog modela poslovanja. Paket na koji će korisnici biti prebačeni je jeftiniji i iznosi 4,99 funti za razliku od dosadašnjeg najjeftinijeg paketa koji je koštao 7,99 funti.

Osim toga, paket s oglasima će navodno omogućiti i bolju kvalitetu slike te će korisnici u isto vrijeme moći gledati filmove i serije na dva uređaja, umjesto na jednom kao što je slučaj sada.

Mnoge korisnike je naljutila ova odluka upravo iz razloga što im više smetaju reklame nego trenutna rezlucija slike ili nemogućnost istovremenog gledanja na više uređaja.

Između ostalog, svi koji su se navikli na bezoglasično iskustvo, većina njih će vjerovatno preferirati standardni paket pretplate bez reklama. Mjesečna pretplata za taj paket iznosi 10,99 funti, što jasno objašnjava frustraciju dijela korisnika.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,