Srijeda, 28. Oktobra 2020.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Male navike koje će ubrzati vašu ‘bitku’ za mršavljenje

Gubitak kilograma je često spor posao, pa biste poželjeli da postoji način da se stvari malo ubrzaju.

Pa, samo naprijed i radujte se dijeti, jer postoji mnogo indirektnih načina da sagorite više kalorija, potisnete apetit i poboljšate tonus mišića. Ovo je samo nekoliko malih savjeta i trikova za nesmetan gubitak kilograma.

Upalite svijeću

Zamislite svijeću s mirisom vanilije. Zvuči slatko, zar ne? Vanilija je poznata po ukusu sladoleda i pečenja, stvari koje se teško povezuju sa gubitkom kilograma. Ali kako se ispostavilo, kada provedemo puno vremena oko ukusnog mirisa, to nam zaustavlja apetit. Vanilija posebno ubija želju za slatkim, posebno čokoladom. Dakle, ispunjavanje vašeg doma mirisom vanilije dobar je način za zadržavanje žudnje, piše Bright Side.

  • Jedite neoguljeno voće i povrće

    Nema sumnje da jesti voće i povrće čini čuda za vaše zdravlje. Ali još su korisniji ako se konzumiraju s korom. Pilingi su prepuni antioksidansa i vlakana, što pomaže u smanjenju gladi i duže se osjećate sitima. Dobre bakterije koje žive u mikroflori našeg želuca također se hrane vlaknima i proizvode masne kiseline, pojačavajući osjećaj sitosti, prenosi Tuzlanski.ba.

    Stavite ogledalo tamo gdje jedete

    Istraživanje pokazuje da gledanje kako jedemo dramatično utječe na to koliko jedemo. U ovom istraživanju sudjelovalo je 185 učenika, polovina je jela čokoladnu tortu, druga polovina – voćnu salatu. Studenti koji su morali jesti kolač ispred ogledala nisu nimalo uživali, za razliku od učenika koji jedu salatu. Očito nam se ne sviđa vizualna slika kako se prejedamo ili jedemo nezdravo, pa je manja vjerovatnost da ćemo se prepustiti tome.

  • Ispravite se

    Postoji puno dobrih razloga za poboljšanje vašeg držanja. Čini vas vitkijima i višima, a jača i vaše trbušne mišiće. To vam može pomoći da poboljšate nivo energije i riješite se umora izazvanog dijetom. Dakle, ako od toga stvorite naviku, radit ćete na svojim trbušnim mišićima dok sjedite i stojite – neprestano i bez napora!

    Fidget

    Kucanje, koračanje, miganje, pomicanje i drmanje – svi ovi dodatni pokreti tokom dana samo vas troše više energije i sagorijevaju više kalorija. Dodavanje značajne količine – između 100 i 800 kalorija.  Dakle, ne mislite na to kao na tik, već kao na malu spontanu vježbu.

  • Uzmite vitamin D

    Vitamin D ne samo da pomaže u podršci imunološkom sistemu i jačanju kostiju i zuba, već utječe i na masnoću u tijelu. Bilo da potiskuje stvaranje i zalihe masnih stanica ili proizvodi serotonin koji pomaže u kontroli apetita, vitamin D obavlja posao. Dakle, pokušajte više posegnuti za jajima, gljivama i ribama koje su napunjene ovim vitaminom.

    Nosite štikle

    Vjerovali ili ne, nošenje visokih potpetica daje vašim nogama i kičmi punopravan “dan za noge”. Dakle, jednostavan čin hodanja u njima ima popriličan dnevni udio sagorijevanja kalorija. Imajući to u vidu, imajte na umu zdravstvene rizike koji proizlaze iz stalnog nošenja visokih potpetica.

  • Jedite više začinjenu hranu

    Razmislite o uvođenju više topline u svoju prehranu: začinjena hrana može vam biti od velike pomoći u smanjenju apetita i povećanju potrošnje energije. Na primjer, crni biber sprečava stvaranje masnih stanica, đumbir i cimet kontrolišu razinu šećera u krvi, kurkuma i kim sagorijevaju masnoće, a kajenski biber pojačava vaš metabolizam. A da i ne spominjemo nevjerovatne okuse koje donose u vašu hranu! (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , , ,