Subota, 23. Oktobra 2021.
Tuzlanski.ba logo

Jednostavan, ali učinkovit trik koji će vam pomoći da zaspite brže od umornog mališana

Preuzmite sliku

Jednostavan, ali učinkovit trik koji će vam pomoći da brže zaspite od umornog mališana

Problemi sa nesanicom zaista mogu biti neugodni. S obzirom na to da oko 30% do 35% odraslih ima simptome slične nesanici, ovo je ozbiljan problem koji je prilično čest, piše Bright Side.

Na sreću, dr. Luc P. Beaudoin, profesor kognitivnih nauka na Univerzitetu Simon Fraser, možda je upravo pronašao lako i brzo rješenje koje može pomoći ljudima da zaspe brže od bebe, prenosi Tuzlanski.ba.

“Kognitivno miješanje”

Doktor Luc nazvao je svoju metodu “Kognitivno miješanje”, koja se odnosi na tehniku ​​koja uključuje zamišljanje slučajnih objekata koje je lako vizualizirati. Kako kaže dr. Luc, metoda vam razbija misli kako ne biste razmišljali o problemima koji vas sprječavaju da zaspite.

S obzirom na to da razmišljati o takvim nasumičnim objektima i da ih je lako vizualizirati nije lako, dr. Luc preporučuje korištenje njegove aplikacije “MySleepButton”, koju je posebno osmislio kako bi pomogao ljudima da maksimalno iskoriste njegovu metodu. Aplikacija vam pomaže odabrati popis riječi, a sve što trebate učiniti je zamisliti riječi koje vam govori.

  • Pustite mašti na volju

    Ako ne želite koristiti aplikaciju da zaspite, možete i sami koristiti ovu metodu. Najbolji način da to učinite je da smislite nasumičnu i emocionalno neutralnu riječ koja ima najmanje 5 slova, poput “avion”, i krenite zamišljati objekte koji počinju sa svakim slovom te riječi.

    Na primjer:

    Astronaut

    Violina

    Igla

    Ormar

    Narandža

    Međutim, pazite da ne mislite na riječi koje izazivaju stresne ili negativne emocije. A ako ste uspjeli doći do kraja riječi a da niste zaspali, jednostavno ponovite istu metodu na drugoj riječi.

    Stavljanje metode na probu

    Kako bi bili sigurni da metoda funkcioniše, Sveučilište SFU ispitalo je 154 studenta koji su se žalili na svoj način spavanja. Učesnici su isprobali metodu, a rezultati su pokazali da su se njihove kognitivne sposobnosti sna jako poboljšale. Ne samo da su brže zaspali, već su i sudionici zabilježili poboljšanu kvalitetu sna.

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,