Srijeda, 20. Novembar 2019.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Četiri promjene koje morate napraviti ako želite skinuti pet kilograma

Iako je pred nama hladniji period godine, o izgledu je važno voditi računa tokom svakog godišnjeg doba kako biste ljetne mjesece dočekali spremni. Postoji nekoliko jednostavnih promjena koje možete učiniti, ako se borite sa samo par kilograma viška i rado biste ih voljeli izgubiti da u novogodišnjoj noći zablistate na plesnom podiju.

Stručnjaci su za australsko izdanje časopisa Men’s Health otkrili uz koje biste četiri promjene mogli na zdrav i pametan način izgubiti pet kilograma, piše index.hr.

1. Spavajte

Vjerovatno ste puno puta čuli da je važno spavati, a da je to doista tačno, dokazalo je jedno istraživanje iz 2017. godine. Prema rezultatima objavljenima u časopisu Sleep, manjak sna rezultirao je povećanim unosom šećera među ispitanicima.

“Jednostavno je pojašnjenje. Ljudi jedu da bi se održali budnima”, kaže stručnjak za spavanje W. Christopher Winter.

Bez obzira na to koliko godina imate, vrijedi leći ranije u krevet i probuditi se naspavan. Također, sklonite sve uređaje koji mogu narušiti kvalitetu sna kao što su mobitel, televizor ili računar.

2. Odaberite HIIT

Brojna istraživanja dokazala su da je HIIT, odnosno intervalni trening visokog intenziteta, najdjelotvorniji za sagorijevanje kalorija u kratkom roku. Ne samo da će se kalorije topiti tokom treninga već i nakon što on završi.

“Intervalni trening mijenja metabolizam i donosi psihološke promjene koje su dugoročno isplative za gubitak kilograma. Jedan do dva dana takvog treninga u sedmici su dovoljni i realni”, ističe autor knjige ‘7 Minutes to Fit’ Brett Klika.

Nemojte pretjerivati. Ako ste početnik po pitanju tjelovježbe, počnite s dvije do tri minute sprinta tokom 30-minutne šetnje ili džoginga. Ako ste napredni, sprintajte uzbrdo ili ubacite preskakanje užeta u svoju rutinu. Zabavno je i donosi željene rezultate.

3. Povećajte unos vlakana

Vlakna imaju moć zasititi organizam. Hrana s visokim udjelom vlakana duže se probavlja, a neke takve namirnice poput narandži, paradajza i grejpa imaju i velik udio vode. Zato ćete duži period nakon konzumacije biti siti, jesti manje i mršavjeti.

“Probajte postići cilj od 38 grama vlakana u danu”, savjetuje Julie Miller Jones koja je provela brojna istraživanja nad hranom bogatom vlaknima i njenim uticajem na organizam.

4. Iskušajte povremeni post

Jedenje u ograničenom periodu djeluje. Pretili ljudi koji su postili 16 sati mršali su bez nekih drugih promjena navika, otkrilo je istraživanje koje je 2018. objavljeno u časopisu Nutrition and Healthy Ageing.

Povremeni post uključuje ograničavanje vremenskog okvira tokom kojeg je dopušteno jesti u danu. Budući da ograničava unos kalorija i pomaže u suzbijanju žudnje za šećerom, dokazano je učinkovit alat za mršavljenje. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,