Petak, 6. Decembar 2019.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Ispred Argete: Akova Group vodeći igrač na polju prerađenog mesa

Akova Grupa ostala je vodeći igrač u prerađenom mesu i plodovima mora u 2019. godini zahvaljujući uspjehu svog brenda Ovako koji nudi širok izbor vrsta i okusa proizvoda, navodi se u analizi Euromonitora.

Dosljedno jaka marketinška podrška ovom brandu pomogla je da se osigura da je ukupni udio kompanije u 2018. godini znatno porastao.

Argeta je ostala drugi vodeći igrač u prerađenom mesu i plodovima mora u 2019. Iako je njen ukupni udio neznatno smanjen u 2018. godini, kompanija je pokazala poboljšane performanse u pogledu rasta prodaje dijelom zahvaljujući ulaganjima u inovacije i promotivne aktivnosti pred kraj razdoblja pregleda.

Niske cijene i lokalno znanje podupiru dominaciju domaćih i regionalnih kompanija

Domaći i regionalni igrači nastavili su dominirati u prerađenom mesu i plodovima mora u 2019.
Uz konkurentne strategije određivanja cijena, ključni razlog uspjeha takvih kompanija je njihovo vrhunsko poznavanje tradicionalnih ukusa i sklonosti lokalnih potrošača, navodi Euromonitor.

Nezavisni mali marketi i dalje su u 2019. godini vodeći distribucijski kanal za prerađeno meso i morsku hranu, jer mnogi potrošači – posebno stanovnici gradova – ove proizvode tradicionalno kupuju iz susjednih prodavaonica koje se nalaze u blizini njihovih domova ili na radnim mjestima.
Međutim, udio vrijednosti ovog kanala kontinuirano se smanjivao do kraja razdoblja pregleda u skladu s modernizacijom šireg krajolika maloprodaje u Bosni i Hercegovini, a očekuje se da će trend pada zadržati i tokom predviđenog razdoblja. (Indikator)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje