Ponedjeljak, 30. Marta 2020.
Tuzlanski.ba logo

Koronavirus u BiH

ZARAŽENI

353

OPORAVLJENI

8

UMRLI

6
Preuzmite sliku

Jutarnje vježbe koje će vam dati energiju za cijeli dan

Moguće je raditi vježbe ujutro koje će vas dovesti u dobro fizičko i psihičko stanje za ostatak dana, nema potrebe da se mučite teškim iscrpljujućim vježbanjem, piše Bright Side.

Možete raditi neke jednostavne i brze vježbe, čak i ujutro u krevetu. Ovo će vam pomoći da se probudite osjećajući se svježe i puni energije, prenosi Tuzlanski.ba.

Poza leptira

  • Postava leptira je odličan položaj koji vam pomaže da se opustite, meditirate i općenito osjećate izbalansiranije. Dok ležite na leđima, izdahnite i savijte koljena. Približite pete blizu karlice. Stopala bi se trebala dodirnuti jedna s drugom. Postavite jednu ruku na stomak, a jednu na prsa. Udahnite, zadržite dah nekoliko trenutaka, a zatim polako izdahnite. Ponovite 10 puta.

    Plank

  • Plank je vrlo efikasan. Jača trbuh, leđa i ramena. Dođite u gornji push-up položaj, uravnotežujući ruke na podlakticama, umjesto ruku. Podignite tijelo da biste napravili ravnu liniju od glave do pete. Držite dasku 20 sekundi i mirno dišite. Odmarajte se 30 sekundi. Ponovite 3 puta.

    Sretna beba poza

  • Pozitivna beba poza vam pomaže da istegnete noge i ojačate leđa. Vrlo je jednostavno: Lezite na leđa. Podignite koljena dok držite kukove na madracu. Uhvatite noge kao na ilustraciji i počnite povlačiti koljena prema grudima. Ostanite u ovoj pozi 5 do 10 udisaja.

    Polovični most

  • Polovični most će ojačati i istezati celo tijelo. Ležeći na leđima, stavite noge na krevet, sa savijenim koljenima. Noge trebaju biti razdvojene u širini kukova. Podignite kičmu i gurnite je gore dok vaše tijelo ne napravi ravnu liniju. Pauzirajte 30 sekundi, podižući kralježnicu, a zatim se polako spustite. Ponovite 3 puta.

    Podizanje nogu

  • Podizanje nogu će ojačati vaše mišiće trbuha i kukova i poboljšati vašu cirkulaciju. Lezite ravno na leđa. Ruke vam trebaju biti ravne sa strane. Podignite desnu nogu i nastavite izdahnuti dok vam noga i kuk ne stvaraju ugao od 90 stepeni. Polako spustite nogu prema dole. Ponovite 10 puta za svaku nogu.

    Trenirajte vrat i ramena

  • Danas je važno još više voditi računa o svom vratu i ramenima jer mnogo vremena provodimo pred računarom. Najjednostavnija vježba za to je nagnuti glavu rukom na različite strane, držeći vrat drugom rukom, kao što je prikazano gore na crtežu broj 1. Sjednite, ispravite leđa i podignite lijevu ruku iznad glave. Savijte je u laktu tako da vam je lijeva ruka iznad glave, blizu desnog uha. Uzmite lijevi lakat i počnite ga gurati prema glavi. Zadržite rastezanje 20 sekundi.  Ponovite 3 puta sa svakom rukom.

    Završite s disanjem kroz nos

  • Ova vježba pomoći će vam da postignete mirno i opušteno stanje i stupite u kontakt sa svojim tijelom. Lezite na leđa u krevetu. Opustite svoje tijelo. Započnite disanje kroz nos dok radite samo-masažu preko cijelog tijela. (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , , ,