Petak, 30. Oktobra 2020.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Sretno, tužno, moćno: Reklama koja u tri minute priča najiskreniju priču o menstruaciji

Nedavno objavljenu reklamu koja prikazuje stvaru priču koja stoji iza menstruacije ovih dana hvale žene širom svijeta.

Kampanja koja se odvija pod hashtagom #wombstories (priče o maternici) ideja je brenda Essity koji se udružio s redateljicom, spisateljicom i producenticom Nishom Ganatraom i šest animatorica kako bi prikazali život žena, odnosno njihovih maternica na što vjerodostojniji i otvoreniji način. Reklama koja traje tri minute u prvoj sedmici je pregledalo više od 200 hiljada ljudi. Kako su napisali njezini tvorci “naše priče o maternici nikad nisu jednostavne. Ali sve one su čudne i divne, sretne i tužne i treba ih se čuti”.

Reklamom se njeni tvorci žele boriti protiv pretpostavke da postoji jedna biološka vremenska crta po koje sve žene žive: u adolescenciji dobiju menstruaciju, ona se ponavlja praćena s nešto bolova, požele dijete, zatrudne, imaju još mjesečnica, mjesečnica prestane, dođe menopauza. Većina žena zna da je stvarnost puno drugačija, međutim društvo ih često ne potiče da otvoreno razgovaraju o svom intimnom zdravlju. (zadovoljna.hr)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , , ,