Nedjelja, 20. Juna 2021.
Tuzlanski.ba logo

Više nije bolje: Zašto je 100 ponavljanja iste vježbe loša ideja

Preuzmite sliku

Jer riskiraš formu, radiš neravnotežu u tijelu i ne postižeš željenu formu

Pobavljanje može biti majka mudrosti, no kad dođe do puno ponavljanja u fitnessu priča je nešto drugačija.

Impresivno je vidjeti nečiju snagu i volju pri ponavljanju iste vježbe stotinu puta, a osoba koja je dovoljno odlučna da napravi takvo što sigurno se osjeća vrlo zadovoljno nakon učinjenog, no, više nije nužno i bolje, zbog dva ključna razloga:

1. Riskiraš formu

U svakoj vježbi najbitnije je sve raditi s pravilnom formom, a ljudi koji su usredotočeni da dođu do broja sto, često to rade vrlo nepravilno. Tako će se aktivirati i krivi mišići, što može dovesti i do ozlijede. Uvijek je bolje fokusirati se na tehniku izvođenja i napraviti samo 8 do 12 ponavljanja.

2. Radiš neravnotežu u tijelu

Sto trbušnjaka može pomoći pri jačanju trbušnih mišića, no zanemarivanje drugih mišića donijet će samo zlo. Tako ćeš, fokusirajući se samo na trbuh, imati problema s donjim dijelom leđa dok sjediš za stolom u kancelariji. Nastoj uvijek napraviti više različitih vježbi koje će aktivirati sve mišiće u tijelu.

Kada ponavljaš vježbu sto puta najvjerovatnije ćeš staviti previše pritiska na zglobove, što će rezultirati upalom, ozljedom ili boli. (index.hr)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , , ,