Srijeda, 20. Novembar 2019.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Šest načina da smanjite apetit bez ograničavanja hrane

Da li imate pojačan apetit, a želite figuru iz vaših snova? Uredu je – možemo vam predložiti nekoliko efikasnih načina da smanjite apetit bez ograničavanja hrane, piše Ženski magazin.

Započnite jutro čašom vode

Takođe ne zaboravite da popijete čašu tople vode prije svakog obroka. Ispuniće želudac i zato će vam trebati manje hrane da biste se osjećali sito. Pokušajte da date prednost toploj vodi bez mjehurića – gazirana voda može da prouzrokuje bol u stomaku, dok hladna voda povećava apetit.

Salata u frižideru

Ako ste u iskušenju da jedete noću, pokušajte uvijek da držite nešto korisno i lagano u frižideru, na primjer, salatu od povrća bez majoneze, koja će se lako i brzo svariti bez da vam pokvari san, metabolizam ili figuru.

Pravi proizvodi

Zapamtite: piletina, hljeb od cijelog zrna, supe i zeleno povrće pomoći će u smanjenju apetita.

Optičke iluzije

Optičke iluzije su takođe dobro sredstvo za mršavljenje. Tako, na primjer, jela svijetlih boja (posebno plava), smanjuje apetit. Takođe pokušajte da jedete iz malih tanjira.

Režim ishrane

Jedite pet puta dnevno male obroke – ili podijelite hranu na tri glavna obroka i dvije užine.

Idite u šetnju

Ako želite da jedete, izađite i provedite bar 10-15 minuta napolju. A kad se vratite, popijte čašu tople vode i pojedite svoju salatu iz frižidera. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,