Subota, 23. Januara 2021.
Tuzlanski.ba logo

Korisni savjeti kako da izbjegnete neugodne situacije poput štucanja, golicanja u grlu, tjeskobe..

Preuzmite sliku

Ukoliko želite biti samouvjereni pred određenom osobom ili osjećate da ćete početi štucati neposredno prije važnog sastanka, postoje trikovi koji će vam pomoći da oakšate brojne neugodne situacije, piše Bright Side.

Takve se situacije mogu dogoditi bilo kome i one mogu unijeti puno stresa. Međutim, pomoću nekoliko jednostavnih trikova možete si pomoći i izbjeći da se osjećate neugodno, prenosi Tuzlanski.ba.

Češkajte uho da zaustavite golicanje u grlu

Škakljanje u grlu može vam se činiti kao mala neugodnost, ali kad jednom počne, taj osjećaj može biti vrlo dosadan i spriječit će vam koncentraciju na druge stvari. Ako se to dogodi, češkajte se po uhu tako da mu se stimuliraju živci. Pomaže u izazivanju grčenja mišića koji ublažava škakljanje.

  • Pritisnite jezik uz zube kako biste spriječili neželjeno kihanje

    Možda ste na sastanku i iznenada se osjećate kao da želite kihnuti. Ako ne želite skrenuti pažnju na sebe, upotrijebite jezik. Škakljajte jezikom krov usta 5 do 10 sekundi i želja za kihanjem će se povući.

    Kao drugu mogućnost, možete pokušati snažno pritisnuti jezik na svoja 2 prednja zuba.

    Ako se ne osjećate samopouzdano, slijedite pravilo “3 sekunde kontakta očima”

    Pretvorite svoju nespretnost u samopouzdanje tokom trenutaka sramežljivosti ili nervoze među drugim ljudima. Koristite svoj govor tijela. Umjesto da gledate prema dolje ili daleko, pružite svima u grupi najmanje 3 sekunde kontakt očima. Ako vam neko nešto objašnjava, možete mu pružiti čak više od 3 sekunde očnog kontakta kako biste pokazali da ste zainteresovani tokom razgovora.

  • Ako vam se zavrti u glavi, pritisnite sredinu dlana

    Isprobajte ovaj trik ako vam se zavrti u glavi ili ste uznemirieni. Jedno istraživanje je pronašlo tačku pritiska na sredini vašeg dlana koja može zaustaviti refleks gag pritiskom.

    Stavite čep u usta i pijte vodu kako biste zaustavili štucanje

    Još jedno rješenje koje možete isprobati uključuje flašu vode. Samo začepite uši i počnite piti vodu. Ali pazite da ne progutate previše.

    Još jedan način koji možete isprobati je prisloniti koljena na prsa i zagrliti ih 2 minute.

  • Zategnite sve mišiće ako počnete osjećati tjeskobu neposredno prije važnog događaja

    Osjećaj stresa neposredno prije važnog događaja je normalan, ali može vas dovesti do odsutnosti. Stisnite sve mišiće lica, ramena i ruku. Stisnite ruke u šaku. Sad se opustite. Udahnite duboko i sada ste spremni za akciju.

    Podignite pogled i zadržite dah da zaustavite suze

    Koristan je savjet kada se osjećate osjetljivo, ali ne želite da ljudi vide vaše suze, kao na primjer u bioskopu. Podignite pogled i zadržite dah na nekoliko sekundi. Sada polako izdahnite. Trebali biste se osjećati bolje

  • Odredite 15 minuta za brigu kako biste pobijedili anksioznost

    Upravljanje brigama može vam biti korisno. Nema potrebe da postanete ravnodušna osoba, ali možete odvojiti određeno vremensko razdoblje za svoje brige, kažu psiholozi. Tokom svakog dana, izdvojite 15 minuta za to i radite to redovno. Samo zapamtite da je najbolje ne odabrati vrijeme neposredno prije spavanja. (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,