Ponedjeljak, 30. Januara 2023.
Tuzlanski.ba logo

Narodnim kuhinjama širom BiH dm donirao 9.062 obroka: U pripremi i podjeli obroka učestvovali i zaposlenici

Preuzmite sliku

Nakon što je na datum 26.11.2022. dmBiH odvojio 5% od ukupnog prometa kako bi donirao narodnim kuhinjama širom BiH u sklopu aktivnosti GIVING IS THE NEW BLACK, tokom decembra je ta aktivnost i realizovana.

Tako je za 20 narodnih kuhinja u 24 grada širom zemlje donirano 9.062 obroka ukupne vrijednosti 49.331 KM.

„Iz godine u godinu iznos donacije koju dm odvaja za aktivnosti GIVING IS THE NEW BLACK se uvećava, za što moramo zahvaliti i našim kupcima koji prepoznaju i podržavaju sve što radimo za lokalnu zajednicu u kojoj djelujemo. U realizaciji same aktivnosti, pripremi i podjeli obroka učestvovali su i dm zaposlenici, njih 31, te tako poklonili zajednici 248 sati društveno-korisnog rada. Tokom godine dmBiH je, kroz razne CSR i druge aktivnosti te donacije prilikom otvorenja dm prodavnica, donirao više od 174.000 KM“ izjavila je Emina Mušinović, voditeljica odjela Razvoj ljudskih resursa dm-a u BiH.

  • U BiH trenutno radi najmanje 60 narodnih kuhinja, a zahvaljujući godini visoke inflacije i poskupljenja osnovnih životnih namirnica, broj korisnika se stalno povećava. Upravo je zbog toga kroz program Pravni okvir za filantropiju kojeg finansira USAID, a provodi Fondacija Mozaik s partnerima pokrenuta inicijativa „Niko gladan. Niko sam“ koja ima za cilj djelovanje na zakonodavstvo kako bi se donacije hrane oslobodile od plaćanja PDV-a, čime bi se povećao broj donacija.

    Kompanija dm se kao član Filantropskog foruma zalaže za sve olakšice prilikom doniranja i brige o najugroženijim kategorijama društva.

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

       
    Ključne riječi: , , ,