Ponedjeljak, 10. Decembar 2018.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Velika ofanziva Ikee – ovo je plan za “osvajanje”

Kompanija Ikea planira da se narednih godina proširi na oko dvanaest novih tržišta, među kojima je i tržište Južne Amerike.

Širenje Ikee je u sklopu nastojanja da dosegne tri milijarde potencijalnih kupaca do 2025. godine.

Švedski proizvođač namještaja će sljedećih godina otvoriti prodavnice u Čileu, Kolumbiji i Peruu preko nove Ikeine franšize nazvane “Falabelja”, u okviru prvog koraka za ulazak na tržište Južne Amerike, saopštio je davalac franšize Inter Ikea za njujoršku agenciju “Blumberg”.

Inter Ikea, koja je vlasnik IKEA koncepta i IKEA brenda, saopštila je i da kompanija planira da počne prodaju svojih proizvoda u Meksiku, Estoniji, Ukrajini, Portoriku, Omanu, Luksemburgu, Makauu i na Filipinima.

“Do 2025. godine, imamo potencijal da dosegnemo i sarađujemo sa tri milijarde ljudi”, izjavio je izvršni direktor Inter Ikea Torbjorn Lof. Novi planovi širenja poslovanja predstavljeni su nakon što je Inter Ikea prijavila povećanje maloprodaje od 4,5 odsto u godini zaključno sa avgustom.

Naime, ukupna maloprodaja, koja podrazumeva i prodaju proizvoda i usluga, porasla je na 38,8 milijardi eura sa 38,3 milijarde eura iz perioda godinu dana ranije. (B92)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,