Petak, 26. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Psihološki trikovi koji će vam pomoći da utičete na druge ljude bez izgovorenih riječi

Preuzmite sliku

Postoji razlog zašto autori klasične literature toliko pažnje posvećuju pokretima obrva i trepavica svojih likova, piše Bright Side.

Moderni istraživači dokazali su da do 93% informacija prenosimo neverbalno. Neverbalna komunikacija nije samo govor tijela i mimika, već čak i mirisi i predmeti kojima se okružujemo. Ovo su neki od trikova koji vam pomažu da bez riječi utičete na druge ljude, prenosi Tuzlanski.ba.

Da biste nekoga pobijedili, provjerite boju očiju druge osobe

To će vam pomoći da uspostavite dobru vezu s osobom koju ne poznajete. Vrijeme koje vam je potrebno da vidite boju njihovih očiju je upravo ono vrijeme koje vam je potrebno za dobar kontakt očima. Prema psiholozima, trebalo bi da traje od 3 do 5 sekundi. Ako ih uopšte ne pogledate u oči ili provedete više od 9 sekundi gledajući, možda će se osjećati nelagodno. Također, osmjehnite se očima dok gledate u njihov most nosa. Ovo je središte područja socijalnog kontakta. Ako izgledate niže od nosa, to može biti upadanje u njihov privatni prostor, a ako izgledate više kao pokušaj pritiska.

  • Nemojte odmah započeti razgovor s novom osobom, dajte im malo vremena

    Nakon što uspostavite kontakt očima, nemojte odmah započeti razgovor. Uzmite nekoliko sekundi da objesite kaput, otvorite torbu, pomjerite stolicu. Ovo će osobi dati nekoliko dodatnih sekundi da shvati svoj prvi utisak o vama. I tokom razgovora neće izgubiti fokus dok ne primjećuju nove stvari o vama jer su već imali dovoljno vremena da vas dobro pogledaju.

  • Dodirivanje stakla čaše može ukazivati ​​na privlačnost

    Psihološki eksperimenti pokazuju da dodirivanje cilindričnih predmeta izgleda kao znak privlačnosti. Ako djevojka želi pokazati momku da ga zanima, samo treba da dodirne dio svoje čaše. Isto će raditi i s olovkom ili čak i prstenom s kojim se može igrati na prstu.

  • Usmjeravanje vašeg stopala prema nekome pomaže u smanjenju društvene udaljenosti

    Ako su vam noge ukrštene dok sjedite, usmjerite osobu koja vas zanima nogom. Ova gesta smanjuje društvenu distancu jer izgleda kao pokušaj približavanja. Ovakav položaj ne narušava lični prostor drugih ljudi, pa se može koristiti i u poslovnom okruženju.

  • Gesta “OK” pomaže pokazati autoritet bez ikakve agresije

    Ako treba da privučete pažnju publike, ali ne želite biti previše agresivni, evo malo trika. Zamislite da držite iglu između palca i kažiprsta kao da radite “OK” gestu. Tokom razgovora pokušajte pokazati iglu drugim ljudima. Na ovaj način će se gestovi činiti prirodnim, ali ćete također skrenuti pažnju ljudi na važne tačke.

  • Ako vam je dosadno, poslužite se rukama da to pokažete

    Ako vas razgovor ne zanima, ali ne želite biti nepristojni, upotrijebite svoj govor tijela kako biste rekli osobi s kojom razgovarate. Dodirnite obraz,  to će vam pokazati da niste baš zainteresovani. Ako nemaju taj nagovještaj, stavite glavu na dlan. Ako to ne pomogne, stavite glavu na pesnicu. Naravno, ovo nije baš pristojno, ali druga osoba nije ni uljudna ako i dalje ne razumije da ti je dosadno.

  • Ako vam neko kaže neprijatne stvari, zagledajte se u njegovo čelo

    Da bi izbjegli razgovor s toksičnom osobom koja vam želi reći da ne misle da vaša nova frizura izgleda dobro, samo pogledajte u njihovo čelo. Ovaj pogles pokazuje snagu. Čak i ako se ne osjećate samopouzdano, ovaj jednostavani trik pomoći će vam da brzo preuzmete prednost.

  • Kako biste napravili pauzu tokom razgovora, napravite mehančki pokret

    Ako je od vas zatraženo da donesete odluku, a treba vam malo vremena za razmišljanje, počnite sa čišćenjem naočala. Ova gesta izgleda mehanički i osoba će najvjerovatnije odlučiti da razmišljate o odgovoru i čekat će je strpljivo. Ako ne nosite naočale, učinite bilo koji drugi obični gest, na primjer, možete provjeriti dugme na majici.

  • Ostanite na lijevoj strani ako želite biti vođa

    Politolozi su ovu zanimljivu pojavu otkrili kada su analizirali PR kampanje predsjedničkih kandidata. Primjetili su da kandidati koji su se nalazili s lijeve strane fotografa (pa su tako završili i na desnoj strani fotografije) ostavili su jači utisak na gledatelje. Naravno, ovo pravilo važi samo ako su podjednake osobe, jer ako neko dominira zahvaljujući svom telesnom položaju ili harizmi, položaj u odnosu na fotografa neće pomoći. (Tuzlanski.ba)

  • Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje