Nakon što su taksisti uslijed pandemije korona virusa ostali bez posla, tajlandske taksi kompanije Bangkok Ratchapruk i Bovorn Taxi dosjetili su se kako poslati poruku vlasti da trebaju pomoć
Od marta 2020. taksi kompanije Bangkok Ratchapruk i Bovorn Taxi vise na niti jer su stroga tajlandska ograničenja vezana uz COVID-19 drastično smanjila broj putnika koji se voze taksijima.
View this post on Instagram
Kako nemaju mogućnosti zaraditi vožnjom, taksisti pomalo napuštaju posao, ostavljajući vozila na parkiralištima i benzinskim stanicama, kako ne bi zagadili okoliš svojih sela.
Neki su, doduše, pokušali prevladati pandemiju, no nakon što se pojavio i drugi val zaraze, smanjenje prihoda bilo je toliko da mnogi nisu mogli podmiriti niti dnevnu naknadu kompaniji za koju voze, koja iznosi oko 300 bahta, odnosno 9 dolara. A to je polovica redovnih troškova koje moraju podmiriti.
View this post on Instagram
Nakon što je iprošlo još nekoliko vvalova Covid-19, Tajland je u augustu 2021. dosegao veliku smrtnost. Tokom tog vremena, kompanija je odlučila skupiti automobile na ‘taksi groblje’, koje čini više od 2500 vozila. Riječ je o vrijednosti u iznosu od 2 milijarde bahta, od prve kupnje flote. Ako kompanija uskoro ne dobije pomoć od vlade, izvršni direktor Ratchapruk i Bovorn, Thapakorn Assawalertkul, kaže da će biti u ogromnim problemima.
No, umjesto da nastave držati automobile da miruju na parkingu, odlučili su flotu pretvoriti u vrtove, kao sredstvo za prehranu preostalih zaposlenika i njihovih porodica.
View this post on Instagram
Osoblje koje je ostalo bez velikog dijela plaće i ostalo je u gradu na vrhu automobila potavilo je plastične vreće i na njih podlogu od bambusa, u okviima, dodajući zemlju i sjeme rajčica, krastavaca, mahuna i još mnogotoga.
View this post on Instagram
Ljepota urbanih vrtova koji izvire iz šarenih automobila više sliči na umjetničku instalaciju nego na odgovor na smrtonosni virus, što je vizija kompanije, koja se nada da će i to poslužiti kao oblik protesta kojim će skrenuti pozornost na nevolje taksista tijekom izolacije.