Nedjelja, 31. Maja 2020.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Rekordna zarada Huaweija u 2019.

Iako je prihod kompanije nadmašio 122 milijarde američkih dolara, preživljavanje je glavni cilj u 2020.

Kompanija Huawei izvijestila je o stabilnom prihodu za 2019. godinu, u periodu kada kineska tehnološka grupacija nastavlja s rastom uprkos američkoj kampanji protiv njihovog djelovanja, ali su i upozorili kako bi napredak slijedeće godine mogao biti izazovniji.

Eric Xu, rotirajući predsjednik kompanije, napisao je u novogodišnjoj poruci uposlenicima da je prihod kompanije nadmašio 122 milijarde američkih dolara (850 milijardi kineskih juana) ove godine, što predstavlja novi rekord kompanije i povećanje prihoda od 18 posto u odnosu na prethodnu godinu, prenosi portal TechCrunch.

Xu je rekao kako je Huawei, koji je drugi najveći proizvođač pametnih telefona u svijetu, ove godine prodao 240 miliona uređaja, za razliku od 206 miliona prošle godine.

Preživjeti 2020.

“Ove brojke su niže od naših prvobitnih predviđanja, ipak poslovanja je solidno i stojimo čvrsto, suočeni s nevoljama,” napisao je.

Priznao je kako je Huawei suočen sa “strateškom i dugotrajnom” kampanjom protiv svog poslovanja koju vodi američka vlada. Ako kampanja potraje, stvorit će još “teže” okruženje za 32-godišnju kampanju da “preživi i napreduje”, rekao je.

Preživljavanje je prvi prioritet kompanije u 2020., poručio je.

SAD je Huwaei ove godine stavio na crnu listu svog Odjela za trgovinu, i postavio nove restrikcije na njihovu mognućnost prodavanja, i održavanja komercijalnih odnosa sa američkim kompanijama. Američka vlada takođe je pozvala svoje saveznike da ne koriste proizvode Huaweija u gradnji nove generacije telekom infrastrukture, tvrdeći kako kineska kompanija predstavlja opasnost za nacionalnu sigurnost.

Ipak, Huawei je ostvario veliku pobjedu u Indiji, koja je u ponedjeljak dozvolila kompaniji da učestvuje u probnom testiranju 5G mreže. (AJB | Agencije)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,