Nedjelja, 28. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Otkriveno zašto u Crnoj Gori ima manje turista nego ikada: Ležaljka na plaži 25 eura…

Preuzmite sliku

Turistički uposlenici u Budvi, Baru i Ulcinju, nisu zadovoljni dosadašnjim tokom sezone, ugostitelji i hotelijeri tvrde da je manje gostiju nego prethodne godine, a uzrok vide u ratu u Ukrajini, slaboj promociji Crne Gore kao turističke destinacije, ali i u visokim cijenama, piše portal RTCG.

Umjesto da se na plažama u Crnoj Gori traži mjesto više, kupačima je komotno, većih gužvi nema ni u saobraćaju, a prazno je i u mnogim lokalima.

Turistički uposlenici u Budvi, Baru i Ulcinju, nisu zadovoljni dosadašnjim tokom sezone, ugostitelji i hotelijeri tvrde da je manje gostiju nego prethodne godine, a uzrok vide u ratu u Ukrajini, slaboj promociji Crne Gore kao turističke destinacije, ali i u visokim cijenama, piše portal RTCG.

„Ležaljaka na plaži je 25 eura. Koji će to srednje staležni turista da odvoji da plati 25 eura? Nije to da su sad cijene digli zakupci plaža, vlasnici plaža. Problem je što je veliki namet na te ljude“, ocijenio je turistički poslenik Nebojša Perović.

A oni koji su se i pored takvih cijena odlučili za Crnu Goru, različito komentarišu poskupljenja koja su za 50 odsto viša ove sezone, zabilježila je ekipa TVCG na licu mjesta.

„S obzirom koji je datum danas situacija je vrlo loša jer apartmani su mi napola prazni. Restoran radi, ali nije to taj kapacitet koji bi mogao da radi sa današnjim datumom. Tako da definitivno, sezona je podbacila i to dobro“, dodao je Perović.

U Baru i Ulcinju ništa bolja situacija. Turistički uposlenici iz tih opština, kako problem ističu situaciju u Ukrajini i slabu promociju Crne Gore kao turističke destinacije.

„Nemamo goste iz Rusije i Ukrajine, a oni su bili isto gosti koji su dosta posjećivali Ulcinj. Ja se nadam da će ovih 3-4 dana pojačati i da ćemo negdje do 22. 23. avgusta imati jaču sezonu“, kazao je hotelijer Hasan Karamanaga.

Momčilo Šćekić iz Udruženja hotelijera, ugostitelja i privatnog smješaja u Čanju misli da nije dovoljno urađeno na promociji.

„Nije dovoljno ići samo na štandove i promovisati i podijeliti te flajere, već moramo spotove da snimimo i uključimo sve da učestvuju u tome“, rekao je Šćekić.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,