Subota, 27. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Rekordna investicija: Grad Beč potrošio tri miliona eura na oglašavanje

Preuzmite sliku

Grad Beč je 2023. godine potrošio oko tri miliona eura na oglašavanje.

U prvom kvartalu 2023. godine rashodi javnih tijela u Austriji na oglašavanje iznosili su oko 32,4 miliona eura, prenosi kroativ.

Rashodi Grada Beča ostali su konstantni na oko 3 miliona eura. Uključujući participaciju, ukupan iznos je u prva tri mjeseca ove godine porastao na oko 4,5 miliona eura.

Sljedeća najpovoljnija savezna država za oglašavanje bila je Gornja Austrija sa oko 915.000 eura.

Donja Austrija je potrošila oko 363.000 eura, pri čemu je iznos uključujući participaciju značajno porastao na oko 863.000 eura. Nakon savezne vlade, najviše novca za oglašavanje u medijima potrošila je Privredna komora, oko 3,1 milion eura.

Radnička komora je došla na oko 1,3 miliona eura, ORF na oko 2,9 miliona eura.

  • U prvom tromjesečju 2023. godine državni organi su potrošili oko 32,4 miliona eura na oglašavanje u medijima.

    To proizilazi iz podataka o transparentnosti medija koje je RTR objavio u četvrtak. To je za oko 3,9 miliona eura manje nego u istom periodu 2022. godine.

    Savezna vlada je smanjila rashode za nešto više od 2 miliona eura, pa oni sada iznose oko 3,8 miliona eura. Nasuprot trendu, prihodi od oglašavanja sa velikih međunarodnih platformi su nastavili da rastu.

    Uz savezno učešće, doprinos savezne vlade porastao je na oko 7,6 miliona eura. Najviše je u prvom kvartalu ove godine potrošilo Ministarstvo finansija, potrošili su oko 973.000 eura, a rashodi su im porasli više od deset puta.

    Slijedi Ministarstvo zaštite klime sa oko 934.000 eura, što je stabilno u odnosu na isti period prošle godine. Ministarstvo odbrane dobilo je oko 578.000 eura, Ministarstvo unutrašnjih poslova oko 427.000 eura, a Ministarstvo prosvjete oko 418.000 eura.

  • Savezna kancelarka, koja inače voli reklame, došla je do svega oko 282.000 eura i tako smanjila oglašavanje za oko 2,5 miliona eura. Na tri najveća tabloidna medija u zemlji, uključujući i njihove internet portale, otpada nešto manje od petine rashoda za oglašavanje (oko 5,9 miliona eura) javnog sektora. “Kronen Zeitung” je dobio oko 2,8 miliona eura, od čega oko 426.000 eura od ORF-a, oko 368.000 eura od savezne vlade i oko 353.000 eura od grada Beča.

    “Heute” je dobio oko 1,7 miliona eura, od čega oko 479.000 eura od ORF-a, oko 349.000 eura od grada Beča i oko 245.000 eura od savezne vlade.

    “Österreich” je od oglašavanja iz javne blagajne ostvario 1,4 miliona eura prihoda. Savezna vlada donirala je oko 335.000 eura, Grad Beč oko 311.000 eura, a ORF oko 189.000 eura. Najviše oglasa je dobio ORF sa oko 4,1 milion eura, ali je manji za oko 500.000 eura u odnosu na prvi kvartal 2022. godine.

  • Titule Regionalmedien Austria (RMA) zabilježile su blagi rast i iznosile su oko 1,5 miliona eura. Kao i “Kurier”, “Der Standard” je zaradio oko 1,2 miliona eura. “Kleine Zeitung” i “Presse” dobili su po oko 865.000 eura. Unatoč općem smanjenju javne potrošnje na oglašavanje, rashodi za oglašavanje na gigantima međunarodnih platformi nastavljaju rasti.

    Google (uključujući YouTube) je zabilježio plus od oko 250.000 eura i tako došao na oko 2,8 miliona eura. Tek neznatno je zaostao za “Kronen Zeitungom” na trećem mjestu među najvećim primaocima.

    Facebook (uključujući Instagram) je također snažno porastao (plus oko 281.000 eura). Kompanija je zauzela šesto mjesto sa oko 1,5 miliona eura. Platforma TikTok porasla je za oko 50.000 eura na oko 69.000 eura od prihoda od oglašavanja javnih tijela.

    Svi detalji dostupni su na web stranici RTR-Gmbh.

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , , ,