Petak, 26. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Rafael Nadal u ulozi modela: Novo zaštitno lice kolekcije donjeg veša

Preuzmite sliku

Španski teniser ponovo pozira, a ovaj put za veš sa potpisom Tommy Hilfigera…

Počevši od sezone jesen 2015, španski teniser će biti globalni brend ambasador za Tommy Hilfiger veš i Tommy Hilfiger “krojeno po mjeri” kolekciju. Prva kampanja u kojoj će pojaviti Nadal biće snimana početkom 2015. u Španiji. Pored toga, Nadal će prisustvovati na

  • rafael-nadal-model-armani
  • ekskluzivnim Hilfiger događajima u Sjevernoj Americi, Evropi i Aziji.

    Ovo je drugi put da se Nadal pojavljuje u kampanji za promociju donjeg veša nekog velikog modnog brenda. U 2011. godni, pozirao je sa Megan Fox u modnoj kampanji za Emporio Armani Underwear i Armani Jeans.

    “Rafael Nadal je dugogodišnji lični prijatelj i pristalica našeg brenda, a ja sam stalno inspirisan njegovom predanošću i strašću za svojim sportom. Rafael će uz svoj odličan osjećaj za stil biti pravi primjer koji odražava duh našeg brenda. On je samouvjeren, zabavan i kul”, rekao je Tommy Hilfiger.

    Na pitanje da li će Nadal učestvovati u dizajniranju kolekcije, Hilfiger je rekao, “On će nam reći šta voli i ne voli, koji kroj mu odgovara i kakve materijale voli da nosi.” Hilfiger je još dodao da očekuje da će Nadal nositi odjeću s potpisom brenda Tommy Hilfinger tokom svog slobodnog vremena. “Svi naši komadi su sada na višem nivou, imamo nove materijale i detalje i sve vrste inovacija. Stilovi su za udobnost čovjeka u pokretu “, rekao je on.

    Hilfiger vjeruje da će kompanija imati velike koristi od Nadalove promocije.

    (elle.rs)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje