Četvrtak, 2. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

Miljenici Hollywooda zaplovili u biznis i postali milijarderi, a evo čime se bave

Preuzmite sliku

Čini se da od miljenika s holivudskog crvenog tepiha možemo štošta naučiti i izvan svjetla reflektora.

Naime glumci, muzičari, modeli, reditelji, pa i reality zvijezde zamijenili su filmske setove, male ekrane i modne piste poslovnim sastancima, investicijama i prilično uspješnim poduzetničkim poduhvatima. Iako su u samom startu u većoj prednosti zahvaljujući početnom kapitalu i velikoj publici, za uspješan biznis ipak je potrebno puno više.

Ashton Kutcher

  • Neto vrijednost: 200 miliona dolara (360 miliona KM)

    Firme: Katalyst Media, A-Grade Investments i Sound Ventures

    Osim što je izgradio zavidnu glumačku karijeru, Kutcher je visokomotivisan poslovni čovjek i filantrop. Godine 2000. suosnovao je firmu Katalyst Media, a ona je producirala njegovu hit seriju ‘Punk'd’ na MTV-ju.

    Deset godina kasnije suosnovao je firmu rizičnog kapitala A-Grade Investments i ulagao u današnje popularne tehnološke firme, kao što su Skype, Spotify, Airbnb, Uber i Foursquare. Firma je povećala svoja ulaganja od 30 miliona dolara na 250 miliona dolara u šest godina. Kutcherova nastojanja da podrži startupe nisu tu završila.

    Godine 2015. suosnovao je još jednu firmu rizičnog kapitala pod nazivom Sound Ventures, specijaliziranu za rizična ulaganja u ranoj i kasnoj fazi razvoja. Od studenog 2022. imao je 117 poslovnih ulaganja, od čega su 68 osobna, a 49 partnerska ulaganja. Kutcher ulaže u firme koje su mu poznate i čije su vrijednosti u skladu s njegovima, umjesto u one koje nude najveći i najbrži povrat ulaganja. Uglavnom investira u tehnološke firme jer vjeruje u njihovu dobrobit za svijet i društvo.

    Sofia Vergara

  • Neto vrijednost: 180 miliona dolara (320 miliona KM)

    Firme:  EBY, Sofia Jeans by Sofia Vergara, kolekcija namještaja, Fragrances by Sofia Vergara

    Godine 2017. zvijezda serije ‘Moderna porodica’ Sofia Vergara suosnovala je firmu za donji veš EBY, a ona funkcionira po modelu pretplate. Jedan par donjeg veša košta 16 dolara, a isporučuje se na mjesečnoj ili tromjesečnoj bazi. Deset posto neto prodaje odlazi u fondaciju Seven Bar Foundation, koja pomaže ženama u siromaštvu da pokrenu male firme.

    Vergara također ima liniju traperica koja se prodaje u Walmartu, liniju cjenovno pristupačnog namještaja koja se prodaje na Rooms to Go, kao i liniju parfema.

    Robert De Niro

  • Neto vrijednost: 500 miliona dolara (911 miliona KM)

    Firme: Nobu, Tribeca Enterprises, ostali restorani

    Miljenik Hollywooda Robert De Niro ozbiljno zarađuje u gastro svijetu. Godine 1994. u saradnji s kuharom Nobuom Matsuhisom otvorio je japanski restoran Nobu. Preduzeće se proširilo na više od 40 lokacija, imaju i lanac hotela Nobu, a najavili su da kreću i u nekretninski biznis. Očekuje se da će Nobu Hospitality u sljedećih pet godina dosegnuti milijardu dolara prihoda, izvijestio je Fortune.

    Zvijezda ‘Kuma’ ima vlasnički udio u nekoliko drugih restorana, uključujući njujorške Locanda Verde i Tribeca Grill. Uz to, suosnivač je medijske firme Tribeca Enterprises 2003., čiji procijenjeni godišnji prihod iznosi 17,3 miliona dolara, prema Crunchbaseu.

    Kim Kardashian

  • Neto vrijednost: 1,4 milijarde dolara (2,5 milijardi KM)

    Firme: KKW Fragrance, KKW Beauty, Skims

    Reality zvijezde i sestre Kardashian i Jenner često su na meti kritika jer nikome nije jasno ‘koji su njihovi talenti i zašto su toliko slavne’, ali pod upravljačkom palicom najpoznatije momagerice Kriss Jenner, pet sestara iskoristilo je slavu te pokrenulo linije odjeće i šminke, u čemu su, voljeli ih li ili ne, zaista uspješne. Na tronu je zasigurno Kim Kardashian jer je pokrenula nekoliko poslova, uključujući mobilnu igru te linije personaliziranih emotikona i kozmetičkih proizvoda. Lansirala je KKW Beauty 2017. godine, a proizvodi su rasprodani za manje od tri sata, izvijestio je Money. Nedavno su američki mediji objavili i da je njezina devetogodišnja kći North izbacila liniju igračka.

    U septembru 2019. lansirala je brend odjeće za oblikovanje tijela Skims. Datum lansiranja odgođen je nekoliko mjeseci nakon što je prvotno ime Kimono naišlo na negativnu reakciju zbog prisvajanja jednog od simbola japanske kulture. Uprkos nestabilnom početku Skimsa, linija je rasprodana gotovo odmah nakon lansiranja, s ‘desecima hiljada narudžbi u nekoliko minuta’, rekao je Jens Grede, partner i direktor Skimsovog odbora, za Forbes.

    Zanimljivo, poslovno carstvo Kim Kardashian započelo je i prije nego što je postala slavno lice. U srednjoj školi preprodavala je odjeću i obuću kupljenu u trgovinama ili odabranu iz svog ormara. Do 2006. otvorila je sa sestrama Kourtney i Khloé maloprodajnu trgovinu pod nazivom DASH u Calabasasu u Kaliforniji te ju je promovisla u njihovom reality showu ‘Keeping Up With The Kardashians’.

    Rihanna

  • Neto vrijednost: 1,4 milijarde dolara (2,5 milijardi KM)

    Firme: Fenty Beauty, donje veš Savage X Fenty, linija odjeće Fenty

    Pjevačka senzacija s Kariba zaista ima o čemu pjevati – njezin brend šminke Fenty Beauty ostvario je 570 miliona dolara prihoda u 2018., izvijestio je Forbes.

    Brend je vrijedio više od 2,8 milijardi dolara, od čega je 50 posto pripalo Rihanni, njegovoj glavnoj izvršnoj direktorici. Prema Celebrity Net Worthu, Fenty Beauty generira više od 100 miliona dolara prihoda svake godine. Ta bi brojka mogla značajno narasti nakon što je u februaru ove godine nastupila u poluvremenu Super Bowla.

    Rihannin nastup u poluvremenu ocijenjen je, naime, ‘najvećom reklamom sportskog događaja’ poznatog po kreativnim i skupim reklamama. Tokom 13-minutnog nastupa pjevačica je zastala da bi popravila šminku koristeći Invisimatte Instant Setting & Blotting Powder svog brenda.

    Također je suvlasnica brenda luksuznih proizvoda s LVMH-om, a ima i liniju donjeg veša Savage X Fenty, piše tportal.hr

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,