Utorak, 30. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Meghan Markle lansirala prvi proizvod svog brenda “American Riviera Orchard”: Evo o čemu je riječ

Preuzmite sliku

Vojvotkinja od Sussexa Meghan Markle (42) posljednjih dana ne prestaje privlačiti pažnju javnosti. Nakon što se za vikend u društvu supruga, princa Harryja (39) pojavila na humanitarnom polo turniru koji se održao u Miamiju, sada je njen novi brend “American Riviera Orchard” lansirao prvi proizvod.

Članica kraljevske porodice projekt je pokrenula ranije ove godine, kad je otvoren i profil na Instagramu. U početku su vješto skrivali konkretne detalje, znalo se samo da će novi proizvodi obuhvaćati domenu lifestylea. S obzirom na oduševljenje Meghaninom dugom crnom kosom i njegovanim izgledom, obožavatelji su nagađali da je riječ o proizvodu za njegu kose ili nekom komadu kozmetike, ali dočekalo ih je iznenađenje.

Markle je na adresu odabranih influensera i osoba iz javnog života poslala galone džema od jagode. Među prvim sretnicima koji su se pohvalili primitkom ovog ekskluzivnog proizvoda jesu argentinska influenserica Delfina Blaquier i modna dizajnerica Tracy Robbins. Blaquier se oglasila putem priče na Instagram profilu gdje je pohvalila najnoviji poklon vojvotkinje od Sussexa:

– Džem od jagode čini me sretnim. I ja obožavam vaš džem, American Riviera Orchard”, napisala je uz fotografiju staklenke na čijoj etiketi piše “10 od 50”, prema čemu se može zaključiti kako je proizvod limitiran.

  • Sudeći po komentarima na društvenim mrežama, obožavatelji nisu očekivali ovu slasticu. Mnogi su kritikovali izgled i praktičnost pakovanja, komentirajući da etiketa izgleda kao da će se svakog trenutka odlijepiti. Bilo je i razočaranih što je proizvedeno samo 50 teglica marmelade, a dobar dio je očekivao neko glamuroznije iznenađenje.

    Odmah su se pojavile teorije da je Meghan inspiraciju za novi poslovni pothvat uzela od svog svekra, kralja Charlesa III, koji je još 90-ih počeo prodavati prehrambene artikle poput džemova iz svoje privatne rezidencije. Očekuje se da će puni asortiman proizvoda zajedno sa službenom web stranicom biti pušten kasnije ovog proljeća.

    – Vojvotkinja je uzbuđena zbog svog najnovijeg poslovnog pothvata. Ovo je nešto što je željela ostvariti već neko vrijeme. Jedva čeka sa svima podijeliti svoj stil i stvari koje voli – otkrio je izvor za People.

    Podsjetimo, princ Harry i njegova supruga imaju velike novosti i najavili su dva nova projekta koji će se emitirati na streaming platformi Netflix. Prema pisanju Daily Maila par će u saradnji s Netflixom predstaviti emisiju o kuhanju, vrtlarenju i polu. Ove serije su dio unosnog ugovora koji je par potpisao sa ovom streaming platformom još 2020. godine kada su odlučili napustiti kraljevsku porodicu te iz Velike Britanije preseliti u Ameriku.

    Vezano | Princ Harry “ulovljen” na snimanju serije

    U prvoj seriji Meghan će “slaviti radosti kuhanja, vrtlarstva, zabave i prijateljstva”, prenosi Daily Mail napise iz američkih medija. Emisiju producira The Intellectual Property Corporation Sony Pictures Televisiona, firma koja stoji iza Huluovog “The D’Amelio Showa” i A&E-jevog “Leah Remini: Scientology & the Aftermath”, a vojvotkinja od Sussexa trebala bi biti izvršna producentica.

    Druga serija fokusirat će se na svijet pola i primarno je snimljena tijekom Otvorenog prvenstva SAD-a u polo u Wellingtonu na Floridi, u USPA Nacionalnom polo centru te je izvršni producent ovog serijala princ Harry. Podsjetimo par je prije dvije godine na Netflixu objavio 107 miliona vrijednu dokumentarnu seriju “Harry i Meghan” koja je pompozno najavljivana da bi na kraju većinu gledatelja razočarala.

    Javnost je prvi put imala prilike vidjeti intimne fotografije para, a među njima je i ona na kojoj Meghan plače.

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje