Četvrtak, 23. Septembra 2021.
Tuzlanski.ba logo

Vječito pitanje: Zašto dizajneri na modnim revijama predstavljaju nenosive kreacije

Preuzmite sliku

Čak i ako ne pratite modu, sigurno ste na internetu naletjeli na fotografije smiješnih i besmislenih kreacija koje se često mogu vidjeti na modnim revijama poznatih dizajnerskih kuća.

Primjerice, modna kuća Moschino je protekle sedmice u Milanu predstavila haljine u obliku torti i cvjetnih aranžmana koje u stvarnom životu nisu nosive i sigurno su se mnogi od vas do sada već zapitali koji je uopšte smisao takvih komada.

  • No iako izgledaju besmisleno, ovakve kreacije imaju svrhu.

    Jedan od najvažnijih razloga zašto dizajneri kreiraju takve komade za revije je reklama. Smiješne i nenosive kreacije obično privuku veću pažnju medija pa samim time i javnosti, a većina dizajnera se vodi time da je svaka reklama dobra reklama. I u pravu su, a usto je i to jedan od najjeftinijih načina promovisanja brenda, prenosi index.hr.

    “Iako su revije skupe, i dalje su jeftinije od kampanja s velikim manekenskim imenima i poznatim fotografima, a dopiru i do puno šire publike”, objasnila je za Independent njihova bivša modna urednica Susannah Frankel.

  • Osim reklame, postoje i neki drugi razlozi zašto dizajneri kreiraju nenosivu odjeću. Jedan od njih je umjetnost. Moda je vrsta umjetnosti i odjeća je za dizajnere platno, a revije su izložbe na kojima pokazuju svoju kreativnost koja u modi, kao ni u jednoj drugoj vrsti umjetnosti, ne bi smjela biti ograničena.

    Još jedan razlog je stvaranje ugođaja. Nenosivi komadi na reviji često samo naglašavaju temu koju je dizajner htio postići u novoj kolekciji.

    Većina takvih kreacija se nakon revije prekraja u nosive komade ili završe kao izložbeni primjerci, osim ako ih ne kupi neko poput Lady Gage. (Tuzlanski.ba)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , ,