Srijeda, 28. Septembra 2022.
Tuzlanski.ba logo

Pet navika ljudi koji nikada nemaju problema s viškom kilograma

Preuzmite sliku

Istraživanja su pokazala da osobe koje se više kreću, odnosno često ustaju od stola, gestikuliraju i slično, troše oko 350 kalorija više od onih koje su pasivne. Vitke osobe znaju kako će se osjećati, ako pojedu sve što se nađe pred njima, zato racionaliziraju. Primjerice umjesto krompirića i komada mesa, odabrat će samo meso i salatu i priuštiti si neki mali desert kasnije.

Pokretljivije su

Istraživanja su pokazala da osobe koje se više kreću, odnosno često ustaju od stola, gestikuliraju i slično, troše oko 350 kalorija više od onih koji su pasivne. Ako spadate u kategoriju “manje živahnih” osmislite novu aktivnost koja nije dio tvoje redovne tjelovježbe. To može biti pješačenje pola sata nakon posla ili penjanje uz stepenice umjesto vožnje liftom, hodanje po sobi dok telefonirate. U početku će to biti malo naporno, ali s vremenom će preći u naviku, a smanjit ćete rizik od hroničnih bolesti, kardiovaskularnih bolesti te dijabetesa tipa 2.

Posvećuju se svom obroku

Zbog manjka vremena mnogi jedu dok rade za računalom, dok voze ili hodaju i ponose se svojom vještinom multitaskinga. Za razliku od njih osobe koje svoj obrok pojedu na miru, unesu manje kalorija jer su svjesne količine hrane pred sobom i zadovoljnije su na kraju obroka. Zato planirajte svoje obroke i jer za zdravlje i vitkost nije važno samo ono što jedete, nego i kako jedete, prenosi MissZdrava.

Izostavljaju pojedine namirnice

Vitke osobe znaju kako će se osjećati ako pojedu sve što se nađe pred njima, zato racionaliziraju. Primjerice umjesto krompirića i komada mesa, odabrat će samo meso i salatu i priuštiti si neki mali desert kasnije, a nakon toga se neće osjećati tromo i neraspoloženo za bilo kakve aktivnosti kao neko ko je pojeo sve što se našlo pred njim.

Kad su siti jednostavno prestanu jesti

Mnogi jednostavno ne mogu dopustiti da se hrana baci, pa je onda “bacaju u sebe” i čude se kako vitki ljudi mogu odgurnuti od sebe tanjir na kojem je ostalo još hrane. Razmislite, je li bolje baciti nekoliko zalogaja ili ih nositi na sebi u obliku masnih naslaga i to uglavnom oko struka? Naravno da ne preporučujemo bacanje, zato razmislite o veličini porcija koje su zaista potrebne vama i vašim ukućanima.

Kad im nije fino prestanu jesti

I ako su naručili skupi kolač u slastičarnici ili restoranu, ako im nije fin neće ga pojesti. Dakle i u ovom se primjeru ponavlja savjet da ne treba pojesti nešto zato jer je jednostavno ispred vas. Jedite samo ono što vam je jako ukusno i ako ste gladni.  (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

   
Ključne riječi: , ,