Kanadski model Winnie Harlow pati od rijetkog poremećaja depigmentacije kože, ali to je nije spriječilo da bude zvijezda muzičkih spotova i zaštitno lice brendova Diesel i Desigual.
Model, koju su kao malu u školi nazivali ’kravom’ i ’zebrom’ postala je zaštitno lice dva velika svjetska brenda.
Ova devetnaestogodišnjakinja došla je u centar pažnje nakon učešća u američkoj verziji emisije Top model, a vitiligo joj je dijagnostifikovan kada je imala četiri godine.
Bolest, za koju se vjeruje da je imao i pokojni kralj popa Michael Jackson, izaziva bijele fleke koje se pojavljuju po licu i tijelu tamnopute manekenke.
Ipak, Winnie nije dozvolila da je ovo sputa u ostvarivanju svojih snova, a kako kaže riješila je da “promijeni lice mode“.
Ova godina joj je krenula veoma uspješno, pa je tako postala zaštitno lice dva velika brenda, a u kampanji za Diesel promovisaće “toleranciju, jednakost i bezuslovnu ljubav“.
“Volim sebe, a kada volite sebe šanse samo iskaču. Zahvaljujem Bogu! Volite sebe“
Winnie takođe koristi svoju moć na društvenim mrežama da motiviše ljude širom svijeta koji pate od istog poremećaja kao i ona.
“Winnie je prava inspiracija, oličenje pozitivne energije, primjer snage i uspjeha koji pokazuje da smo svi mi specijalni i možemo da postignemo šta god želimo u životu“, kaže portparol modne kuće Desigual.
(super zena)