Citroenov model iz davne 1965. godine, popularna “Ajkula” danas je krasila ulice Tuzle.
Prelazeći raskrsnicu kod Cipelića primjetili smo kako slučajni prolaznici pa tako i vozači na semaforu gledaju u samo jednom pravcu, brzo smo shvatili da je njihovu pažnju privukao jedan “Oldtimer” sa tablicama grada Splita.
Potrudili smo se da saznamo više informacija o ovom zaista prelijepom automobilu i iste podijelimo s vama.
Naime, radi se o Citroenovom modelu planetarnoj popularnoj “Ajkuli” koja je proizvedena 1965 godine. Ovo je bio ujedno i prvi automobil na svijetu u koji je ugrađena hidraulika. Prva Ajkula proizvela se još davne 1955 godine. Nakon što je puštena u prodaju prvog dana doživjela je veliki uspjeh sa brojem od 15.000 prodatih modela.
Veliki uspjeh “Ajkula” je zabilježila u SAD-u, i upravo ova koju vam predstavljamo uvezena je iz Amerike prije 10-ak godina. Svoju generalnu restauraciju doživljela je 2006 godine i od tada pa sve do danas nije imala nikakav kvar.
Sve ove informacije s velikom zadovoljstvom dala nam je osoba koja je najzaslužnija za nevjerovatn izgled automobila koji ima “samo” 47 godina.
“Dugo vremena se moj otac i ja bavimo restauracijom automobila, ali Ajkule su nam specijalnost. Mogu slobodno da kažem kako smo ih do sada preko 100 restaurirali a vlasnici su bili iz raznih zemalja. Mislim da ih trenutno u Bosni i Hercegovini ima oko desetak registrovanih i ispravnih koje su u voznom stanju, ali sigurno da ih po garažama neispravnih ima još više” rekao je za Tuzlanski.ba Emir Pandur, te dodao:
“Zaista sam vozio veliki broj automobila ali sigurno da je Ajkula jedno od najudobinjih automobila koje se ikad proizvelo ako ne i najudobnija” dodao je Pandur.
Ajkula sa slike ima 1.900 kubika čak 90 konjskih snaga, četri brzine i troši “samo” 20 litara benzina na 100 kilometara. Na pitanje koliko je potrebno vremena da se uradi ovakva jedna detaljna restauracija, Emir nam je rekao:
“To prije svega zavisi od stanja u kojem se auto nalazi prije restauracije, ali hajde da kažemo da je potrebno između 3-6 mjeseci, jer konkretno kod “Ajkule” koja je sva na šarafe automobil se kompletan rastavi i svakom dijelu posveti se posebna pažnja” istakao je Emir Pandur – Production Manager DSP –Technik-a.
Najviše od svega nas je zanimalo kolika je tržišna cijena ovakvog jednog modela, Emir nam je rekao da se Oldtimeri “Ajkule” kreću negdje između 15.000 i 18.000 eura. Međutim, krug po gradu i fotografisanje bilo je besplatno. Vlasnik ovog prelijepog automobila je Emirov dobar prijatelj koji živi i radi u Splitu.{igallery id=”1988” cid=”141” pid=”1” type=”classic” children=”1” showmenu=”1” tags=”” limit=”20”}