Srijeda, 30. Novembra 2022.
Tuzlanski.ba logo

Oglasili se iz Elektrodistribucije BiH: Evo zbog čega su građani dobili uvećane račune za struju

Preuzmite sliku

Mnogi građani Bosne i Hercegovine proteklih dana iskazali su nezadovoljstvo zbog neočekivano uvećanog računa za struju u odnosu na prethodni period, te su se tim povodom oglasili iz Elektrodistribucije

Naime, građani koji tvrde da im je kod kuće u funkciji bio samo jedan potrošač ističu da su dobili račun za struju veći od 50 KM.

S obzirom na navedenu situaciju oglasili su se iz Elektrodistribucije te naveli da su zbog pandemije, smanjili neposredne kontakte svojih zaposlenika s kupcima, te se očitanja određenog broja mjernih mjesta vrši jednom u dva mjeseca.

“To podrazumjeva da se jedan račun za električnu energiju izdaje po stvarnom očitanju, a sljedeći će se vršiti procjena potrošnje kupca na osnovu prosječene potrošnje iz prethodnog perioda. Imajući u vidu navedeno, može doći do izdavanja računa koji ne odgovaraju stvarnom utrošku električne energije”, poručili su iz Elektrodistribucije Sarajevo.

Također, ističu da će realna potrošnja električne energije, kao i razlike u očitanjima biti utvrđene po očitanju brojila u narednom mjesecu, a koje će biti predočeno na računu za taj mjesec.

Iz Elektrodistribucije su pozvali kupce da ako uoče odstupanja u očitanju, imaju mogućnost da sami očitaju brojilo, a informacije o očitanju mogu dostaviti telefonskim pozivom putem besplatne info linije ili upućivanjem na e-mail adresu, nako čega će se izvršiti korekcija računa. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje