Srijeda, 1. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

Četrdeset studenata sa svih javnih univerziteta u BiH na Media Bootcampu

Preuzmite sliku

Media Bootcamp, koji je okupio 40 studenata svih javnih univerziteta u Bosni i Herzegovini u sklopu projekta Evropske unije Generation Change, završio je nakon tri dana intenzivnih treninga.

Uz pomoć stručnjaka iz sfere produkcije i filma kao što su Aida Begić, Mladen Đukić, Ermin Sočo, Uroš Bogdanović, Arma Tanovic i Selma Rizvić, a kroz seriju radionica o produkciji, montaži, digitalnom oglašavanju, ali i medijskom plasiranju sadržaja, studenti su se informirali o osnovnim vještinama pisanje i razrade scenerija, procesu snimanja i montaže, te digitalnom marketingu.

Šef Odjela za komunikacije i glasnogovornik EU u BiH Ferdinand Koenig istakao je da je GenChange projekt jedinstven, s obzirom na to da studentima iz cijele države pruža platformu da se povežu te ih osnažuje da jasno izraze misli, probleme i potrebe.

“Inspirisani smo idejama, koje su proizašle iz diskusija, tih sjajnih mladih ljudi o tome na koji način mogu dati doprinos u oblastima od kulturnog turizma i poduzetništva do digitalizacije i jačanja aktivizma. Radujem se tome što će zajedno kreirati”, naglasio je Koenig.

Iako su na Media Bootcamp došli kao predstavnici deset fakulteta, studenti odlaze kao pet ujedinjenih timova koji će se u narednom periodu takmičiti u produkciji najboljeg spota o promociji Bosne i Hercegovine. Najbolji tim će, osim nagradnog putovanja u Brisel, biti u prilici svoj kreativni video predstaviti institucijama u srcu Evropske unije.

“Evropska unija, kroz projekt Generation Change, želi uključiti studente dodiplomskih studija u cijeloj zemlji (uključujući svih osam javnih univerziteta u BiH) u tematske diskusije, video produkciju te kreiranje digitalnih kampanja o pitanjima važnim za mlade u zemlji, ali i za napredak BiH ka EU”, saopšteno je iz Delegacije EU u BiH.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje