Srijeda, 1. Maja 2024.
Tuzlanski.ba logo

Planira li Starbucks na tržište BiH?

Preuzmite sliku

Mnogim građanima BiH omiljeni lanac kafića kada odu u inostranstvo, Starbucks, odlučio je otvoriti svoja vrata u još jednoj balkanskoj zemlji, Crnoj Gori.

Tim povodom, N1 je poslao upit ovoj kompaniji, koja širom svijeta ima više od 30 hiljada prodavnica, o njihovim namjerama za širenje na tržište Bosne i Hercegovine.

Međutim, dobili su odgovor da još uvijek ne planiraju otvarati svoje kafiće u BiH.

Bosna i Hercegovina ostaje jedna od rijetkih zemalja na Balkanu koja nema ovog svjetski poznatog lanca kafića. Osim BiH, i Makedonija dijeli istu sudbinu te se tako ove dvije zemlje izdvajaju kao jedine na Balkanu koje još uvijek nisu postale domaćini za Starbucksove poslovnice.

  • Inače je ovaj lanac kafića poznat po proizvodima koje su kalorijske bombe pune šećera, ali i inovativnosti i kreativnosti u stalnom nuđenju novih proizvoda.

    Razlozi za odsustvo mogu biti duboko ukorijenjeni u kulturi i preferencijama stanovništva Bosne i Hercegovine. Lokalni kafići nude autentično iskustvo koje je teško zamijeniti globaliziranim lancima.

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: , , , ,