Petak, 26. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Alma Ras: Osnažen kvalitet i inovativan pristup poslovanja omogućili rekordan rast prihoda i broj uposlenih

Preuzmite sliku

Unatoč brojnim promjenama na tržištu, adekvatnim upravljanjem, kvaliteti i kontinuiranim inovacijama, Alma Ras zadržala je poziciju brend lidera na bh. tržištu.

Rekordan rezultat s povećanjem prihoda i najveći broj uposlenika u historiji kompanije, te kontinuirani rast korisnika Alma Ras proizvoda, obilježili su ovu 2022. godinu, riječi su Rasima Memagića, generalnog direktora i predsjednika Uprave.

Kako navode, kao nagradu za lojalnost u ovoj godini, odobreno je preko 500.000 KM za članove kluba lojalnosti, jer je zadovoljstvo kupaca jedan od strateških ciljeva ove kompanije.

Kupci prepoznaju kvalitet i rado biraju Alma Ras proizvode

Slogan “Dodir koji volim” je poruka za koju se veže brend Alma Ras, ali je i vodilja u načinu na kojim postupaju prema uposlenicima, partnerima i potrošačima iz čega je proizašlo nekoliko kampanja koje su obilježile i ostavile trag u ovoj godini. Posebnu pažnju privukle su: “S ljubavlju sašila” gdje su kupcima pokazali ko su uposlenici i koje su njihove životne priče koje ih vode kroz posao koji rade.

  • Druga kampanja na koju su ponosni jeste divna priča uz podršku Maëlys de Rudder Tanović, koja je imala održivi aspekt i sa kojom su pomogli jednom malom biznisu, zanatu kojem prijeti zaborav, i sve to kroz promociju endemskih, ugroženih prirodnih bogatstava u BiH. Cijelu priču zaokružili su pošumljavanjem Pančićeve Omorike koju žele ostaviti generacijama koje dolaze. I unikatna ideja “Moj Ćeif” u saradnji s Martinom Sairom koja je probudila posebne emocije kod roditelja gdje je mašta njihove djece pretvorena u djelo, a njima ostaje kao trajna uspomena.

    Održivost je dugoročni pravac u svim aspektima poslovanja kompanije Alma Ras jer želimo biti odgovorni prema društvu i zajednici, a potrošačima ponuditi uvijek vrijednost više, riječi su Sedine Memagić, kreativne direktorice i članice Uprave.

  • Snaga uspješne kompanije su uposlenici

    “Svjesni važnosti uposlenika, konstantno unapređujemo uslove rada kroz različite benefite, poseban i privlačan ambijent rada. Posebno smo ponosni i na program Internshipa, gdje pružamo priliku mladim ljudima da steknu prvo formalno radno iskustvo, te drugim modelima zapošljavanja putem kojih smo zaposlili novih 55 ljudi, ” riječi su Kemala Hadžića, direktor HR-a i SCM-a i člana Uprave.

    U toku 2022. godine organizovano je blizu 80 edukacija kroz njihov ARcademy centar, te je preko 300 zaposlenika dobilo priliku za profesionalno usavršavanje i nadogradnju znanja. Većina njih je postala i interni edukator koji svoje znanje nesebično i profesionalno prenose. Kompanija Alma Ras ovu godinu završava s 1350 uposlenika, prosječne starosti 35 godina, te titulom najpoželjnijeg poslodavca u prodaji i retailu nekoliko godina zaredom.

    Kroz održivo poslovanje Alma Ras uložila više od million

    U cilju unapređenja i održivosti kvaliteta proizvoda, konstantno mjerimo zadovoljstvo kupca, riječi su Merime Omanović – Husić, menadžerice kvalitete.

  • Ističu da se nadzor kvaliteta provodi kroz internu kontrolu kvaliteta: od ulazne kontrole, samokontrole u procesima, završnih kontrola, statističke kontrole do internih audita i kroz eksternu kontrolu koju provode certificirane kuće, kupci i samo tržište.

    Kontinuiranim unapređenjem poslovanja i posebnog radnog ambijenta, te značajnim certifikatima u djelu tekstilne industrije održavaju saradnju s postojećim B2B kupcima: Triumph, Calida, Calzedonia, Armani, Mey i Hugo Boss, a i stvaraju nove poslovne prilike. Tako se posebno izdvojio GOTS certifikat koji je globalni standard za proizvodnju organskog pamuka i podrška u segmentu održivog poslovanja. Alma Ras je među rijetkim kompanijama u BiH i regiji koja posjeduje ovaj certifikat vrlo važan za dalje širenje i razvoj održivog poslovanja.

    SvjesnI značaja održivog poslovanja, u prethodnom periodu implementirali su i finansirali projekte za kompletnu društvenu zajednicu. Drugu godinu zaredom objavili konkurs na temu eko projekata i do sada uspješno realizirali 6 eko projekata u šest različitih gradova, te dali doprinos u društveno odgovornim kampanjama vrijednosti oko 300.000 KM.

    U cilju smanjenja potrošnje električne energije i povećanja konkurentnosti instalirali solarne panele u Visokom i Olovu. U ovu investiciju uloženo je preko 800.000 KM.

    Ulaganja i planovi 2023.

    Naredne godine u planu je otvaranje nove fabrike i samim time otvorenje radnih mjesta za različita zanimanja. Kako navode, ulaganje u edukaciju i razvoj kompetencija uposlenika biće u fokusu i 2023. godine.

    Uprkos rastu kamata i skeptizicmu na evropskom tržištu po pitanju potražnje i dalje žele zadržati lidersku poziciju. U cilju stabilnosti poslovanja radit će na beskompromisnom kvalitetu i ultimativnom odnosu s kupcima.

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

    Ključne riječi: ,