Subota, 5. Decembra 2020.
Tuzlanski.ba logo
Preuzmite sliku

Kreativnim konkursima na društvenim mrežama privlače najkvalitetnije profesore

Škole stranih jezika u Tuzli moraju da se dobro potrude da bi privukli najbolji kadar. Većina studenata koji studiraju germanistiku već na fakultetu mogu birati gdje žele da rade. I dok neki sanjaju o državnom poslu, drugi žele da rade u poticajnom okruženju sa drugim mladim ljudima predanim istom cilju.

Pa kako se onda istaknuti među takvom konkurencijom i pronaći kadar koji bi mogli postati budući zaposlenici? U školi njemačkog jezika Vokabula, odlučili su se na kreativan pristup.

Njihovi konkursi za posao i studentske stipendije sve su samo ne tipični. Oni ne traže studente za stipendiju i studentsku praksu, već traže Batmana (jer, kako kažu, ko ne bi volio biti Batman) i nekoga ko im neće samo “šutnuti CV”, a video koji priča priču o tome kakve studente za stipendiju (ne) traže, pravi je hit na društvenim mrežama.

Zanimalo nas je kako su uopće došli na ideju snimiti takav konkurs i jesu li uspjeli privući studente. Zato smo razgovarali sa glavnim i odgovornim za cijelu ovu priču, vrlo kreativnim direktorom Vokabule, Davorom Budimirom.

Kako ste uopće došli na ideju da snimite takav video konkursa? Zašto ste se toliko potrudili?

Htjeli smo da predstavimo nešto potpuno suprotno sveprisutnom trendu privlačenja novog kadra sa plitkim i generičnim stvarima poput “dinamičnog radnog okruženja”, “prijatanog radnog ambijenta” i “mogućnosti napredovanja”, te kroz neki zanimljiv koncept pokazati mladim ljudima ko smo mi i kakvu atmosferu mogu očekivati kod nas.

U životu nema nikakvih prečaca. Bez obzira govorimo li o školi ili pojedincu, za uspjeh je potrebno iskustvo, a iskustvo se stječe samo radom. Zašto onda ne bi počeli raditi dok smo studenti završnih godina?

Naše studentske prakse neće biti med i mlijeko, ali svima koji dobiju priliku u njima sudjelovati, garantujemo da će im se isplatiti jer se o našim stipendistima brinu vrhunski mentori koji su ujedno i Goethe ispitivači.

Inače, video je u potpunosti snimljen našim internim resursima, a snimili smo ga u jednom danu.

S obzirom na to da se radi o netipičnom pozivu/konkursu, imate li kakve povratne informacije? Prijavljuju li se ljudi više zbog takvih konkursa? Kako cijeli proces funkcioniše?

Svega nekoliko minuta iza objave imali smo već prve prijave. Studenti se prijavljuju slanjem emaila sa CV/životopisom, uslikanom potvrdom o redovnom studiju i dokazom o uspjehu na završim godinama. Nakon toga naš tim zaprima prijave te na temelju životopisa poziva kandidate na razgovor. Nakon toga izabiru se najbolji kandidati, koji dobiju stipendiju, a najbolji od njih imaju priliku i stalno se zaposliti u Vokabuli i Otto Krake, inače najvećem brendu za njemački jezik za djecu i omladinu u BiH.

U konkursu ciljate, prije svega na mlade ljude, pružate im priliku da nešto nauče. Iz vašeg iskustva, koliko mladih se prijavi, a koliko na kraju ostane kod vas?

Upravo u videu koji smo snimili, dvoje “glumaca” su naši profesori iz Mostara koji su prije 2 godine u ovo doba pohađali studentsku praksu. Nastojimo se svakom praktikantu maksimalno posvetiti i upravo zbog toga ne primamo nekoliko desetaka studenata odjednom, već samo tri. Svake godine nakon studentskih praksi zaposlimo nekoliko ljudi i širimo naš tim, evo već 4 uzastopne godine gdje smo od jednog predavača došli do trenutno više od 20 dobrih predavača, tako da smo sigurni da ove godine neće biti iznimka.

Objavljujete li ikad “klasične” konkurse za posao/stipendiju ili se uvijek trudite biti drugačiji? Zašto?

Uvijek se trudimo biti drugačiji, a razlog je jednostavan. Vokabula je prije svega kreativna škola njemačkog jezika, i jedina je takve vrste u BiH. Nije dovoljno napisati “mi smo najbolji” ili “mi smo kreativni”, treba to i dokazati. Svaki dan. A najbolji dokaz je imati dobar konkurs i tako se istaknuti u masi raznoraznih kurseva i školica.

Mislim da se upravo to najbolje vidi u komunikaciji konkursa za posao, gdje smo umjesto ​Predavača tražili ​Super Profesora koji će čuvati nastavu od dosade, zaštititi polaznike od krede, gramatike i prevođenja.

Nastojimo isplivati iz mora generičkih konkursa kombinovanih sa stock fotografijama te napraviti potpuno prilagođen koncept za svaki novi konkurs ili stipendiju. Naravno da to uzme puno vremena cijelog našeg kreativnog tima, ali mi vjerujemo da se u konačnici isplati.

Nama se čini da su uspjeli biti drugačiji od ostalih, a i sudeći po broju prijava i broju polaznika, kreativan pristup im se isplatio. (Tuzlanski.ba)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje