Nedjelja, 14. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Volkswagen najavio promjene u unutrašnjosti budućih modela nakon kritika kupaca

Preuzmite sliku

Popularno

Takve promjene posebno su zahtijevali kupci VW-ovih automobila u Evropi.

Često se kaže kako su moderni automobili poput računara na točkovima, čemu u prilog ide i sve više ekrana te tipki osjetljivih na dodir kojima se upravlja opcijama automobila. No kako su još početkom ove godine komentirali iz Hyundaija, takav način upravljanja opcijama nije dobar za sigurnost u vožnji. Naime, pogled vozača mora biti na cesti, a ne na ekranu na kojem se upravlja različitim opcijama i koji je potrebno više puta dodirnuti kako bi se aktivirala željena opcija.

S fizičkim tipkama situacija je jednostavnija jer se takve tipke mogu lakše pritisnuti, odnosno kotačići za pojačavanje i stišavanje okrenuti, bez previše distrakcija kao u slučaju traženja tih opcija na ekranima.

Slično kao i u Hyundaiju razmišljaju i u Volkswagenu. Ono što su otkrile fotografije njihova nadolazećeg i najjeftinijeg električnog vozila ID.2all, to su za tehnološke medije i službeno potvrdili iz njemačke kompanije – VW će u svojim budućim modelima vratiti fizičke tipke za različite opcije.

Darius Watola, dizajner interijera za Volkswagenovim automobilima najavio je novi pristup za sve modele koji je baziran na povratnim informacijama kupaca, a taj pristup uključuje, dakle, korištenje fizičkih tipki ispod centralnog ekrana. On je naglasio kako su takav oblik komandi posebno tražili kupci na evropskom tržištu.

O problemu virtuelnih tipki, na kakve je poseban naglasak stavio bivši CEO Herbert Diess, nedavno je govorio aktualni izvršni direktor firme Thomas Schäfer. On je u intervjuu za Autocar spomenuo kritike njihovih kupaca na pretjerano uvođenje kontrola baziranih na ekranima osjetljivima na dodir, pogotovo na vozilima pout Golfa Mk8 i električnog modela ID.3, što je kompaniji nanijelo priličnu štetu u pogledu lojalnosti kupaca.

U VW-u se nadaju kako bi im ID.2all mogao pomoći u osvajanju većeg udjela na tržištu električnih automobila na kojem vlada Tesla, a sve veća prijetnja su i kineske kompanije. Cijena ovog vozila trebala bi iznositi 25 hiljada eura, a na tržištu ga očekujemo za dvije godine, dok bi se godinu dana nakon toga trebala pojaviti i njegova SUV verzija. (Zimo.hr)

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: ,