Petak, 9. Decembar 2016.
Preuzmite sliku

Savjet fitness instruktora: Spriječite najzastupljeniju bolest vježbanjem

Kada biste pitali djevojke koje dolaze u fitness klub koji je njihov glavni motiv za vježbanje, velika većina bi rekla da je to želja za lijepim i zategnutim tijelom, i to je naravno odličan motiv koji nas pokreće da nastavimo i istrajemo.

Postoji ipak još jedna stvar koja je usko povezana sa vježbanjem i zdravom ishranom, a to je zdravlje. Uglavnom nam nije glavni motiv za trening ali je činjenica da ćemo aktivnim načinom života i kvalitetnom ishranom održavati ono što je svima nama sigurno najbitnije.

Kardiovaskularni problemi su vrlo često povezani sa neaktivnim načinom života i lošom ishranom. Najčešći simptomi su povišena masa tijela, odnosno težina, povećan krvni pritisak, povišen holesterol i trigliceridi i brzo zamaranje. Kada se zbog navedenih problema obratite ljekaru uz lijekove ćete dobiti i savjet da morate početi sa umjerenim fizičkim aktivnostima.

Kako to trening utiče na pomenute probleme:

1. Problem sa viškom kilograma ćete najbrže i najefikasnije riješiti adekvatnim treningom i redukovanom ishranom vodeći računa o trenutnom zdravstvenom stanju, kombinacija vježbi i aerobni rad su pravi izbor;

2. Povećan krvni pritisak je usko povezan sa povišenom tjelesnom masom i fizičkom neaktivnošću, preporuka je praktikovanje umjerene aerobne fizičke aktivnosti u trajanju od 30 minuta dnevno;

3. Povišen holesterol i trigliceridi su problemi koje najefikasnije rješavate adekvatnom ishranom i aerobnim treningom, morate voditi računa o stanju vaših krvnih sudova i u odnosu na to dozirati opterećenje, lagana šetnja je siguran izbor;

4. Brzo zamaranje je direktno povezano sa neaktivnom načinom života, neka fizička aktivnost postane vaša redovna dnevna navika i penjanje na šesti sprat više neće biti problem. (licnitrener.com)