Petak, 26. Aprila 2024.
Tuzlanski.ba logo

Reklama za frižider iz 1956. vlasnike modernih aparata natjerala da preispitaju svoje najnovije

Preuzmite sliku

Tehnološki napredak je nesumnjivo učinio naše živote lakšim, udobnijim i prijatnijim. A frižider je dobar primjer za to.

Od aparata za led do dvostrukih vrata, no-frost opcije, frižideri su pretrpjeli mnoge promjene, prenosi Luftika.

Međutim, reklama za frižider stara 66 godina natjerala je korisnike interneta da preispitaju svoje najnovije i ‘moderne’ kućne aparate a može imati isti efekat i na vas.

Tokom 1950-ih, General Motors je napravio potpuno novu vrstu frižidera pod brendom ‘Frigidaire’. Novi frižider je imao pregrade za apsolutno sve što biste mogli kupiti ili napraviti. Vrata su bila posebno za ‘padanje u nesvijest’ jer su imala više djelova nego moderni frižider, ali su takođe imala i nevjerovatno spakovanu kutiju koju u ovoj TV reklami nazivaju „hidratorom za voće i povrće sa prozorom“.

Na snimku je nalazi frižider sa nekoliko pregrada za svježu i smrznutu, konzervisanu, flaširanu i upakovanu, tek kupljenu hranu i ostatke.

Žena u reklami, bivša Mis Amerike 1945. – otvara frižider da pokaže prostor za flaše, puter, sir i ostatke na vratima, zajedno sa ogromnim odvojivim dijelom za skladištenje voća i povrća. Ova kutija se takođe potpuno podiže tako da se može efikasnije puniti i prazniti.

Dalje objašnjava da se različite police mogu izvlačiti za biranje namirnica bez pomjeranja drugih stvari. Postoji i poseban prostor za zamrznute artikle, a zamrzivač ima i izbacivač kockica leda.

Frižider djeluje toliko moderno i funkcionalno da smo u početku mislili da je samo ‘fora’ i da je to u stvari reklama za neki novi model, snimljena u vintage maniru.

Istina je drugačija i malkice boli – frižider je posljednji modni krik daleke 1956. godine, i mnogo je funkcionalniji od modernih koje koristimo danas.

Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

Ključne riječi: , ,