Četvrtak, 6. Oktobra 2022.
Tuzlanski.ba logo

Prodao je kravu i osnovao jednu od najpoznatijih kompanija na svijetu

Preuzmite sliku

Ništa nije nemoguće, ako razbiješ kalup – ovo je bio slogan Chung Ju-yunga, osnivača marke Hyundai.

Kompanija je osnovana 1913. na skromnoj farmi u Asanu, gradu koji trenutno pripada Sjevernoj Koreji. Chung je bio najstariji od sedmero djece i od rođenja je bio predodređen da preuzme skromnu porodičnu farmu od svojih roditelja.

Međutim, od malih nogu pokazivao je buntovnički i nekonformistički karakter te se nikada nije pomirio da ostatak života provede radeći u polju.

  • Nakon što je više puta i bezuspješno pokušavao napustiti svoj dom, treći put se uspio osamostaliti 1935. i otputovati uz prodaju očeve krave.

    Upravo to mu je pružilo priliku da se upusti u svoju avanturu, a svoju inspiraciju crpio je iz biografije predsjednika SAD-a Abrahama Lincolna, kojem se divio i koji je također bio skromnog porijekla.

    Nakon što je radio u raznim obrtima, u Seulu 1941. godine otvara vlastitu automehaničarsku radionicu koja ubrzo osvaja kupce svojom brzinom i učinkovitošću.

    Već 1947., s početnih 20 zaposlenika, posao je narastao na 70, a onda je Chung Ju-yung napravio još jedan korak i stvorio firmu Hyundai Group, ime koje je nastalo u korejskom jeziku od riječi hyun, što znači moderan, i dai , što znači era ili generacija.

    Pristup stalnih inovacija i želja za boljom budućnošću od tada su glavna pokretačka snaga brenda.

    Konačan poticaj za korejskog proizvođača došao je 1967. s osnivanjem Hyundai Motor Company i otvaranjem tvornice Ulsan, koja je s vremenom postala najveća na svijetu.

    Ova supertvornica ima proizvodni kapacitet od 1,6 miliona vozila godišnje, a posebnost joj je kontrola cijelog logističkog lanca.

    Hyundai tamo ima vlastitu ljevaonicu čelika, ali i brodsku flotu (Hyundai Glovis) za distribuciju svojih automobila širom svijeta.

    Uvijek svjestan svog porijekla Chung Ju-yung je prije smrti 2001. godine donirao 1001 kravu sjevernokorejskoj državi za borbu protiv gladi.

    Osjećaj bratstva, koji ga je pratio tokom života, želio je prenijeti i na sam Hyundaijev logo, stilizirano H, koje u svom najnovijem dizajnu također sugerira rukovanje dvije osobe. (HAK revija)

    Tuzlanski.ba možete pratiti i putem aplikacija za Android i iPhone mobilne uređaje

       
    Ključne riječi: , ,